Hallo,
Ik ben in het bezit van een Technics SE-A900S eindversterker (2x 100W, 8 ohm impedantie).
Nu had ik mijn speakers beide op speaker A aangesloten, maar hierbij doet de linkerspeaker het niet.
Als ik ze aansluit op speaker B, doen ze het wel beiden.
Ik wil de speakers binnenkort bi-wiren, maar zo werkt dit natuurlijk niet.
Ik heb de achterkant van de eindversterker reeds behandeld met contactspray.
De speakers betreffen de Tannoy Revolution R3 (min 20W, max 170W, 6ohm impedantie)
Waar kan dit aan liggen?
NB;
Wanneer ik mijn stereomeubel wat heen en weer beweeg of de luidsprekerkabel beweeg, komt het geluid soms wel terug. Dit terwijl de kabel wel degelijk goed vast zit! Het gaat hier om een van den Hul CS-122.
Ik ben in het bezit van een Technics SE-A900S eindversterker (2x 100W, 8 ohm impedantie).
Nu had ik mijn speakers beide op speaker A aangesloten, maar hierbij doet de linkerspeaker het niet.
Als ik ze aansluit op speaker B, doen ze het wel beiden.
Ik wil de speakers binnenkort bi-wiren, maar zo werkt dit natuurlijk niet.
Ik heb de achterkant van de eindversterker reeds behandeld met contactspray.
De speakers betreffen de Tannoy Revolution R3 (min 20W, max 170W, 6ohm impedantie)
Waar kan dit aan liggen?
NB;
Wanneer ik mijn stereomeubel wat heen en weer beweeg of de luidsprekerkabel beweeg, komt het geluid soms wel terug. Dit terwijl de kabel wel degelijk goed vast zit! Het gaat hier om een van den Hul CS-122.
[ Voor 16% gewijzigd door burrug op 05-06-2009 00:00 ]
Tannoy Revolution R3 105W 6ohm, Marantz PM-7003 2x70W 8ohm, 2x JVG goud/goud, Marantz CD-6003, Marantz ST-6003