Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Het kan komen door de hardeschijf, wat je kunt doen is die trillingsvrij bevestigen, door deze bijvoorbeeld in rubbers op te hangen.
De HDD is inderdaad meestal de boosdoener, maar verder kunnen ook fans en alle andere 'draaiende' onderdelen. Kwestie van inderdaad zoals TERW_DAN zegt van met rubbers ophangen.
Core i5-3570K/ASRock Z75 Pro3/Gigabyte Radeon HD7850/Corsair XMS3 2x4GB/OCZ Vertex2 64GB/3x640GB WD Black/24" B2403WS Iiyama x2/Nec 7200S
ik heb thuis ook een packard bell kast, en als de pc draait durft hij ook een irritante brom krijgen.
met de nadruk op BROM, het enige dat je kan doe is ofwel het voorste cover proberen vaster te maken waardoor het niet meer kan gaan trillen, of je HDD met rubbertjes monteren zodat ze geen resonantie kan veroorzaken.
Ik gaf altijd een flinke duw tegen het frontje, en dan was hij weer stil voor een kwartiertje
In m'n huidige PC kast zijn er 2 identieke schijven die op toerental zwevingen creëren, is leuk voor 5 minuten maar dan wordt het wel een beetje irritant
met de nadruk op BROM, het enige dat je kan doe is ofwel het voorste cover proberen vaster te maken waardoor het niet meer kan gaan trillen, of je HDD met rubbertjes monteren zodat ze geen resonantie kan veroorzaken.
Ik gaf altijd een flinke duw tegen het frontje, en dan was hij weer stil voor een kwartiertje

In m'n huidige PC kast zijn er 2 identieke schijven die op toerental zwevingen creëren, is leuk voor 5 minuten maar dan wordt het wel een beetje irritant
(\ _ /)
(='.'=)
(")_(")This is Bunny.
Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination.