Ik heb hier een nVidia GeForce 9600 GT (512 MB, 650 MHz) en sinds kort geeft ie problemen met het spel "Assasin's Creed". Bij het opstarten freezed ie al een paar keer bij het Ubisoft introductie filmpje, daarna gaat het een heletijd goed. Maar als ik dan op 'Continue' druk freezed ie weer voor een paar seconden (terwijl dit eerst nooit was). Dan laad hij alles netjes en kom ik in het hoofdstuk selectie menu. Daar klik ik gewoon het hoofdstuk aan waar ik gebleven was. Maar dan freezed hij weer even als het scherm wit is, alhoewel hij na een paar seconden dan gewoon in het laadscherm komt (waar je gewoon los kan rondlopen) wat gewoon allemaal goed gaat. Vervolgens als de game is geladen werkt alles en lijkt er op het eerste gezicht niets mis. Maar bij ELKE actie die je doet (bijv. in combat gaan of je verstoppen, waar dan ook) freezed hij weer ongeveer 5 seconden. Dit had hij NOOIT. Het speelde altijd prima en ook nooit problemen mee gehad.
Maar het word nog gekker. Met Xfire in-game enabled missen er textures (ik heb normaal altijd in-game ingeschakeld, dus dit was eerst niet zo). Ik kan dan door alle gebouwen heen kijken, maar niet doorheen lopen. Ze zijn er wel, maar ik zie ze niet. En ik heb nogsteeds last van de freezes. Als ik Eagle Vision doen (een soort speciale first-person perspectief met wat effecten erdoorheen) komen alle textures tijdelijk terug. Maar na een tijdje verdwijnen ze automatisch weer (wat waarschijnlijk temaken heeft met het effect wat 'Eagle Vision' achterlaat, welke na ongeveer 5-10 seconden weer verdwijnt).
Ik heb zowat alles geprobeerd. Xfire In-Game uitgeschakeld (wat het texture probleem fixed), Xfire helemaal uitgeschakeld, Computer Opnieuw opgestart, geoverclocked, geunderclocked, lagere in-game settings, wat tooltjes zoals GameBooster, Advanced SystemCare, CCleaner... Maar geen van alleen schijnt te werken. Andere games zoals Far Cry 2 werken wel gewoon...
Alvast bedankt!
Maar het word nog gekker. Met Xfire in-game enabled missen er textures (ik heb normaal altijd in-game ingeschakeld, dus dit was eerst niet zo). Ik kan dan door alle gebouwen heen kijken, maar niet doorheen lopen. Ze zijn er wel, maar ik zie ze niet. En ik heb nogsteeds last van de freezes. Als ik Eagle Vision doen (een soort speciale first-person perspectief met wat effecten erdoorheen) komen alle textures tijdelijk terug. Maar na een tijdje verdwijnen ze automatisch weer (wat waarschijnlijk temaken heeft met het effect wat 'Eagle Vision' achterlaat, welke na ongeveer 5-10 seconden weer verdwijnt).
Ik heb zowat alles geprobeerd. Xfire In-Game uitgeschakeld (wat het texture probleem fixed), Xfire helemaal uitgeschakeld, Computer Opnieuw opgestart, geoverclocked, geunderclocked, lagere in-game settings, wat tooltjes zoals GameBooster, Advanced SystemCare, CCleaner... Maar geen van alleen schijnt te werken. Andere games zoals Far Cry 2 werken wel gewoon...
Alvast bedankt!