Toon posts:

Clean install laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 92 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Kan iemand deze 2 vragen beantwoorden..

1: Kan ik met een geleende windows cd bij een fabrieks notebook (bv HP ASUS MSI ACER DELL TOSHIBA) windows clean installeren m.b.v. het serienummer achterop of gaat dit alleen met de recoverycd/-partitie?

2: Zijn er ook leveranciers die een gewone windows cd meeleveren naast/of in plaats van die recoverypartitie.

Ik bedoel eigenlijk niet de zelfbouw aanbieders zoals bv BTO. Die zijn vaak toch wat duurder toch?

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:00
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 20:12:
Hey,

Kan iemand deze 2 vragen beantwoorden..

1: Kan ik met een geleende windows cd bij een fabrieks notebook (bv HP ASUS MSI ACER DELL TOSHIBA) windows clean installeren m.b.v. het serienummer achterop of gaat dit alleen met de recoverycd/-partitie?

2: Zijn er ook leveranciers die een gewone windows cd meeleveren naast/of in plaats van die recoverypartitie.

Ik bedoel eigenlijk niet de zelfbouw aanbieders zoals bv BTO. Die zijn vaak toch wat duurder toch?
1. Dat kan gewoon
2. Niet bij mijn weten

Maar dit zijn ook vraagjes die je prima met google, of door het bellen/mailen met een helpdesk/support te weten kan komen. Op GoT verwachten we toch dat je er eerst zelf probeert achter te komen. Ik sluit het topic dan ook.

Dit topic is gesloten.