Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe printer instellen om dit resultaat te krijgen? [LaserJet

Pagina: 1
Acties:

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:29
Ik heb wat geprint op een LaserPrinter, en daar kwam de bovenste afdruk uitrollen.

Ik heb laatst zelf een laserprinter gekocht (LaserJet 4000T) en daar is de afbeelding veel lichter!

Ik heb al wat geprutst met EconoMode, RET, Tonerdichtheid e.d. maar het lukt me niet om hetzelfde resultaat te verkrijgen.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FotBnpHzW2kyX53t9cJflw5O/thumb.jpg

De bovenste is zoals ik het wil hebben.

De keuzemogelijkheden in mijn printer (menu: Afdrukkwaliteit) zijn:

Tonerdichtheid:1 t/m 5
Economode: aan of uit
RET: Uit/Licht/Normaal/Donker
Resolutie: 300/600/FastRes 1200/ProRes1200 (ik heb hem op ProRes staan)

Ik zou graag willen weten wat ik moet instellen om het resultaat van de bovenste afdruk te krijgen.
Zit dat in die instellingen die ik hierboven noemde, of moet ik dat ergens anders instellen?

Ik heb trouwens ook nog een vraag: Als het printen niet goed gaat, dan krijg ik soms een error pagina eruit.

Bijv:
PCL XL error
Error: InsufficientMemory
Operator: ReadImage
Position: 286
Hoe zorg ik dat hij die blaadjes niet uitprint, en gewoon een foutmelding op z'n schermpje weergeeft (of op de PC)

Want die flauwekul pagina's kost me wel steeds papier.

Verwijderd

ik denk dat je niet in je printer instellingen moet zijn, maar in je afbeelding zelf. probeer eens het witbalans te veranderen en het contrast te verhogen. dat is natuurlijk maar een tijdelijke oplossing. over die error pagina zal vast wel iets in je manual staan. :)