Toon posts:

Office voor mac key terugvinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte 'tweakers',

Ik heb een originele office(entourage, word, pp, excel) op mijn macbook staan. Nu wil ik mijn OS opnieuw installeren alleen ik ben de key van mijn office kwijt. Is het mogelijk dat ik die nog kan terugroepen vanuit mijn systeem alvorens ik aan de herinstallatie begin?

mvg.
Steven

• L.N.
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:58
Dat staat toch gewoon in Word?

Open Word -> Word (menu linksboven, naast bestand) -> Over Word

Verwijderd

LuukNouwen schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:33:
Dat staat toch gewoon in Word?

Open Word -> Word (menu linksboven, naast bestand) -> Over Word
Dat is een Product ID en geen license key die je bij installatie moet invoeren :)

Microsoft al gebeld?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 17:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie maar daar heb ik al gekeken.

En daar staat het product ID maar niet de key.

ps. ik heb office 2004

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik heb hier een Office for Mac van Surfspot maar ik hoef niks in te vullen?

Verwijderd

Misschien een beetje offtopic... maar waarom je mac opnieuw installeren?

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 12:07

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Kicken na 2 uur is wel een beetje érg snel he. Het is geen on-demand helpdesk hier :z
Je kan niet zonder meer de product key uit je Office folder trekken, dus die optie kan je afstrepen. Misshien moet je toch nog maar een keer op zoek gaan naar je license ;)

Sowieso is het raadzaam om in het vervolg wat zuiniger te zijn op je license keys.

Launching containers into space

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-12 11:32
Als je Office opnieuw installeert vanaf cd/dvd of de laatste update installeert? Misschien wordt aan het einde van een installatie-routine de product key of het serienummer getoond met de mogelijkheid deze te wijzigen, zoals dat o.a. bij VMware Fusion wordt gedaan.

Je zou met Microsoft contact kunnen opnemen. Mogelijk heb je na de installatie het product bij hun geregistreerd (en misschien wel online geactiveerd om het te kunnen gebruiken) en hebben ze jouw registratiegegevens met bijbehorende product key. En volgends mij heeft Microsoft ook een 'vangnet' bedacht voor gebruikers die hun product key kwijt zijn.

Overigens ...
Ik heb bij mijn Office 2008 for Mac (de thuisgebruik en studenten versie) in totaal 3 licenties met 3 bijbehorende product keys gekregen. Ben je niet meer kwijt dan slechts 1 key?
Pagina: 1