Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Topicstarter
Ik keek gister op my.vodafone.nl naar mijn tegoed en verbruik. Nou zie ik staan dat 62 euro over mijn maandelijks tegoed ben. Dit klopt totaal niet en heb ze dan ook meteen een mailtje verstuurd. Nou keek iemand bij mij in de klas vandaag ook op die pagina en had ook rond de 60 euro maandelijks tegoed verbruikt buiten zijn normale tegoed.

Nou is mijn vraag zijn er meer mensen die dit ook hebben? Ik weet zeker dat ik niet buiten mijn tegoed ben gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het ook. Ook 60euro inderdaad. Helaas vertelde de klantenservice mij dat dit wel terecht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-10 16:38

Praetextatus

the dutch_paki

Ik ben een aantal keren over volgens vodafone over mijn tegoed gegaan, maar volgens mij niet. Heb paar maanden achter elkaar een rekening ontvangen van 100 euro +. Helaas had ik t toen niet bijgehouden waar ik allemaal had gebeld. Maar stap om die reden dus over naar andere aanbieder. :) Ook iets te vaak geen mogelijkheid om rekening online te checken. En ik houd van doorzichtigheid :)

Dus 2 uurtjes geleden overgestapt naar t-mobile ism touch pro 2. Mijn abbo is over 3 maanden dus klaar met vodafone!

Maar om je vraag te beantwoorden, ja dat heb ik ook gehad :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik zou geen mailtje sturen, ik zou gewoon ff bellen met de klantenservice. Nummer 1200 en dat is gratis icm abonnementen, behalve als je een Scherp hebt.

Die kunnen zo voor je uitzoeken. Soms als die gratis dienst, welke dus niet HOEFT te werken, iets achterloopt, wordt het totale bedrag daar neergezet wat je al gebruikt hebt, en wordt dit later verrekend.

Of het is een fictief bedrag welke later wordt gecorrigeerd.

Je kunt toch ook gewoon op je toestel kijken? Deze geeft bij benadering aan wat je gebeld en ge-smst hebt.
Net zo makkelijk.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• souljah1h
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

souljah1h

sneller dan het slotje!

Topicstarter
freddyathlon schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:38:
Ik zou geen mailtje sturen, ik zou gewoon ff bellen met de klantenservice. Nummer 1200 en dat is gratis icm abonnementen, behalve als je een Scherp hebt.

Die kunnen zo voor je uitzoeken. Soms als die gratis dienst, welke dus niet HOEFT te werken, iets achterloopt, wordt het totale bedrag daar neergezet wat je al gebruikt hebt, en wordt dit later verrekend.

Of het is een fictief bedrag welke later wordt gecorrigeerd.

Je kunt toch ook gewoon op je toestel kijken? Deze geeft bij benadering aan wat je gebeld en ge-smst hebt.
Net zo makkelijk.
Ja dat geeft mijn telefoon wel aan, maar dat is al 2 jaar oud dus staan iets van 8000 verstuurde sms berichten :) ik weet niet waar ik was begonnen deze maand. Ik bel ze morgen wel even op. Maar dacht als meer mensen dit hebben wanneer ze zijn ingelogd hoef ik niet te bellen.

Krijg net dit emailtje van vodafone:

Hartelijk dank voor uw e-mail. Hierin geeft u aan dat u problemen heeft ondervonden met My Vodafone.

Ik begrijp dat het vervelend is dat uw tegoed niet correct werd weergegeven in mei. My Vodafone is een extra service die Vodafone haar klanten aanbiedt. Ik vind het vervelend dat u over uw tegoed heen bent gegaan. Onze excuses voor het ongemak. Het is niet mogelijk om u alleen de abonnementskosten in rekening te brengen. U bent zelf verantwoordelijk voor het gebruik van uw toestel.

[ Voor 21% gewijzigd door souljah1h op 04-06-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij klopt het ook niet echt volgens mij.
heb een bundel van 150
en blox sms voordeel (dubbel aantal smsen binnen bundel)
heb 50 belminuten binnen het tegoed gebelt deze maand (<1min. geteld als 1 minuut)
±90 sms binnen het tegoed
en nu heb ik wel een rekening van 33.45 euro excl btw buiten het tegoed. (wat wel klopt als je alles dr buiten optelt)
dus ik kom maar aan 140 bij mekaar opgeteld en de blox werkt niet??
snap er echt niks van, ga ook maar eens mailen

edit
het is 54 minuten en 95 smsjes, dus dat klopt wel maar die blox nog niet :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je hebt toch een gespecificeerde rekening bij Vodafone? Lijkt me vrij gemakkelijk te controleren als het echt niet klopt.

Ik heb het ook een keer gehad, toen liep mijn telefoon allemaal data te versturen en ontvangen uit zichzelf terwijl ik alle verbindingen er steeds uitgooide. Heb het toen maar door Vodafone zelf laten blokkeren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-10 11:41

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik word echt helemaal scheitziek van Vodafone en met name de rekeningen. Heb ook steeds over de bundel gehad, half jaar geleden gebeld dat ik niet meer over de bundel heen wil gaan, dus groter abo genomen. Vervolgens met grotere bundel ga ik er alsnog overheen 8)7 . Ik weer bellen, blijkt een deel niet binnen de bundel te vallen en bel ik eigenlijk te weinig voor de grotere bundel, dus weer offerte voor kleinere bundel :| .

En als je dan belt en er over vraagt krijg je vaak te horen 'ja dan bent u een keertje er overheen gegaan'. Bedrag is al geïncasseerd en het kwaad dus al geschiet. Ja, ik kan er best een keertje overheen gaan maar toch niet zo structureel. Zucht... Zoveel bel ik echt niet (250 minuten/sms), Vodafone prima techniek maar hun administratie is echt hopeloos. Ook dat je tig keer moet bellen voordat ze toegeven dat de fout bij hen lag. Of dat een medewerker zegt dat hij je UMTS-stick wel ff een bundel van 400 MB kan geven en de volgende medewerker zweert dat het schier onmogelijk is.

Vooral het grote verschil in competentie van medewerkers stoot mij tegen de borst. Bij de een zit je tegen een muur aan te praten terwijl de andere heel meedenkend is en allemaal beloftes doet die ze niet na kunnen komen.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 11:31
Makkelijker is om gewoon de klantenservice te bellen, ze kunnen direct je facturen inkijken.
We mogen dan wel nerds zijn, maar een telefoontje plegen is echt zo eng nog niet hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

addictive schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:31:
Makkelijker is om gewoon de klantenservice te bellen, ze kunnen direct je facturen inkijken.
We mogen dan wel nerds zijn, maar een telefoontje plegen is echt zo eng nog niet hoor! ;)
Dan kom je van een koude kermis thuis, want die mensen bij de klantenservice kunnen helemaal niets voor je doen. Ze kunnen alleen je contract bekijken en wat uitleg geven. Als je een ander contract wil dan word je doorverbonden en als je een conflict hebt zeggen ze doodleuk dat je dan maar een klacht in moet dienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LauPro schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:34:
[...]
Dan kom je van een koude kermis thuis, want die mensen bij de klantenservice kunnen helemaal niets voor je doen. Ze kunnen alleen je contract bekijken en wat uitleg geven. Als je een ander contract wil dan word je doorverbonden en als je een conflict hebt zeggen ze doodleuk dat je dan maar een klacht in moet dienen.
Vreemd, ze hielpen mij wel gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 23:20

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

LauPro schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:30:
Ik word echt helemaal scheitziek van Vodafone en met name de rekeningen. Heb ook steeds over de bundel gehad, half jaar geleden gebeld dat ik niet meer over de bundel heen wil gaan, dus groter abo genomen. Vervolgens met grotere bundel ga ik er alsnog overheen 8)7 . Ik weer bellen, blijkt een deel niet binnen de bundel te vallen en bel ik eigenlijk te weinig voor de grotere bundel, dus weer offerte voor kleinere bundel :| .
Dus omdat je te weinig belt krijg je daarvoor een rekening? Wat een uitmelkerij |:(

Maargoed, nu weet ik dus ook meteen waarom ik 'buiten m'n bundel' zou hebben gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
LauPro schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:30:
Dan ben je de eerste keer verkeerd ingelicht. Toen hadden ze (maar jij zelf ook!) ook kunnen zien waardoor je precies over je bundel heen gaat. Binnen je bundel vallen (ervan uitgaande dat je een Basis-abonnement hebt) bellen en smsen binnen nederland naar vaste (Nederlandse) nummers, en mobiele (Nederlandse) nummers. De rest (smsen/bellen naar het buitenland, bellen of smsen vanuit het buitenland, 0900- en info-nummers bijvoorbeeld) valt daarbuiten.
Lijkt me logisch dat je zelf ook weet wat er wel en niet binnen valt, en niet achteraf gaat lopen miepen ;)
LauPro schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:34:
[...]
Onzin. Heb zelf bij vodafone gewerkt (en werk nu nog steeds in de telecom), dat kunnen ze gewoon inkijken. Waarschijnlijk heb je gewoon een medewerker eraan gehad die er geen zin in had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

addictive schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:02:
Dan ben je de eerste keer verkeerd ingelicht.
[...]
Waarschijnlijk heb je gewoon een medewerker eraan gehad die er geen zin in had.
Ja sorry hor, als dit schering en inslag is bij Vodafone dan is het gewoon kut. Ik ga toch geen 100 euro per maand aftikken voor een mobiel abonnement waar ik niet overmatig mee bel. Dan verwacht ik gewoon service en zeker niet van die bijdehante opmerkingen dat ik er dan maar 'even' overheen zit.

En als het personeel wel in staat is om contracten af te sluiten maar niet om goede support te leveren dan is het gewoon kansloos imo.

Vodafone was een goede provider maar ze beginnen nu een beetje KPN-trekjes te krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door LauPro op 04-06-2009 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
LauPro schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 22:15:
[...]
Ja sorry hor, als dit schering en inslag is bij Vodafone dan is het gewoon kut. Ik ga toch geen 100 euro per maand aftikken voor een mobiel abonnement waar ik niet overmatig mee bel. Dan verwacht ik gewoon service en zeker niet van die bijdehante opmerkingen dat ik er dan maar 'even' overheen zit.
zeker, maar als consument heb je ook een gedeelte eigen verantwoordelijkheid lijkt me.
Let wel, ik probeer hier nu niet een provider de hand boven het hoofd te houden, ik zou het ook enorm vervelend vinden als dit bij mij gebeurd zou zijn. Ik wil alleen aangeven dat je zelf ook op de hoogte moet zijn van wat er wel en niet binnen je abonnement valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Ik heb net mijn rekening gekregen (rekening Juni 2009) en daar staat een heel verhaaltje op over een storing en dat ik geld terugkrijg. Misschien dat dit nu ook zo is?

(Vodafone Basis SIM-Only 50,00 + Zorgeloos Internet BloX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gistermiddag 5 uur keek ik op my vodafone en zag dat ik 6 euro verbruikerskosten buiten abonnement
had.Kon me niet bedenken,waar iik deze verbruikerskosten aan opgesoupeerd had.Heb contact gezocht met vodafone via mobiel en mail.Wat betreft mobiel word je van het ene menu naar het andere menu gstuurd.
Dus je krijgt geen contact met klantenservice.Heb via vodafone heb ik een aantal keren mailtje verstuurd met de vraag waar deze 6 euro verbruikerskosten vandaan kwamen.
Ik heb sinds vorige week een abonnement voor een jaar verlengd (50 euro en 10 sms box),had een abonnement vasn (35 euro en box).Heb zes /zeven mailtjes verstuurd en wat schets me verbazing ineens stijgt mijn verbruikerskosten naar 26 euro 14 om half negen .s avonds.
Ik kon me niets bedenken,dat dit kwam omdat ik contact zocht met vodafone..In twee uur tijd van 6 euro naar 26 euro.Kijk we zijn pas 4 dagen onderweg met mijn abonnement en heb al 26 euro verbruikerskosten buiten abonnement.Ik heb binnen mijn verbruikerskosten maar 6 euro opgesoupeerd van 50 euro naar 44 euro en via my vodafone zie ik dat mijn blox van 1000 sms jes aanstaat.Ik weet zeker dat ik geen 1000 sms jes heb weggedaan en ik heb geen internet op mijn mobiel en geen 0900 gebeld.Dus waar komen,die 26 euro vandaan.
Wie kan daar een antwoord opgeven.Ik heb een bevetiging ontvangen dat mijn abonnementsl;im only 50 met zogeloos sms 10 euro.
Ik durf niet meer te bellen ,omdat ik bang dat mijn verbruikerskosten weer hoger zullen worden .
Wie heeft er een oplossing.1200 heb ik gister ook gebeld.Je gaat van menu naar menu en dan weer je weer teruggestuurd naar het hoofdmenu.Klantenservice is niet te bereiken.
Goed opgezet zo die klantenservice..

Ik zie wel,dat my vodafone deze site in de gaten houdt.Dus probeer het maar op deze manier.

Trouwens weet heeft er wel goede berichten over my vodafone.

Vraag:Is het mogelijk om je abonnement bij vodafone op te zeggen als je net een contract hebt afgesloten (voor een jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Je kunt niet zomaar een contract opzeggen zonder gevolgen. Opzeggen zou wel kunnen, maar dan krijg je een boete wegens contractbreuk. Boete = Vaste abo kosten x aantal resterende maanden.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We mogen dan wel nerds zijn, maar een telefoontje plegen is echt zo eng nog niet hoor

Vreemd,dat ik dit lees gisteravond (voor acht uur) aantal keren geprobeerd vodafone te bellen met nummer 1200
maar je wordt van menu naar menu gestuurd.Echt totaal geen contact gekregen met iemand van vodafone.Dus zoals u zegt makkelijk een telefoontje plegen.Nou dat heb ik gedaanEn ik zag het direkt aan verbruikerskosten
Vloog van 6 euro vijf uur naar 26 euro half negen gisteravond.En ook wat klachten verstuurd per email.
Naar elk emailtje steeg mijn verbruikerskosten m,et ongeveer 2 euro.
Mensen wie heeft dit ook ??
In twee uur tijd ging mijn rekening 20 euro omhoog,terwijl ik alleen contact zocht met vodafone.
En vodafone is niet te bereiken.
Bezint eer ge begint bij vodafone.
Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.
Ben benieuwd of vodafone contact met mij opneemt.Ik kan in ieder geval geen contact krijgen met vodafone.Anders maar opzeggen en naar een andere provider.Kost me maar dat jaar.Beter opzeggen danb dat je dadelijk aan het eind van de maand 400 euro moet betalen.

Mensen wie heeft dit ook meegemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ik dat kost me dan ongeveer 400 euro.
Maar uiteindelijk ben ik beter af,want als ze bij vodafone zo blijven afschrijven
Kost me dat veel meer.
Heb het vorig jaar al meegemaakt had een abonnement met blox en de eerste maand kreeg ik ook een behoorlijke rekening.(had bestelling met blox).Bleek dat ik mijn blox niet aanstond .In die zaak zeiden ze dat mijn blox geactiveerd was.Dus vele sms de deur uitgedaan.Bleek mijn blox niet aan te staan.
Goed na een maand via my vodafone blox aangezet.
Nu zie ik op my vodafone,dat mijn blox nog steeds aanstaat.
Wat men zegt je moet hetzelf in de gaten houden.Dat doe ik ook.Zeker na vorig jaar.

Mijn blox staat aan toch zoveel verbruikerskosten.Nou laat ik even zeggen dat ik in 4 dagen echt geen 1000
sms heb wegedaan.En misschien net voor een half uur gebeld heb.
Is het mogelijk dat iemand anders mijn nummer gehackt heeft ??

Kan dat ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Van december heb ik ook een spookfactuur van 300 euro gehad, datakosten buiten de bundel van 50 euro, yeah right 8)7 . Echt iets goed mis daar. Ik heb al geen zin meer om te bellen. Je kan nog steeds niet online verbruik inzien ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar laupro daar moet toch iets tegen te doen zijn en ik denk dat er velen zo zijn.
Is het niet zaak dat ooit eens alles gebundeld wordt en dat je zulke providers keihard aanpakt.

Trouwens krijg net te horen via forum radar dat het misschien samen hangt ,dat je in de buurt van de grens woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro

LauPro

Prof Mierenneuke®

Het is regio Utrecht allemaal, dus lijkt me start dat er werd geroamed. Ik ga het wel even nabellen als ik tijd/zin heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
@jannoord:
Bellen met de klantenservice via 1200 is met de meeste abonnementen gratis en een e-mail kost echt geen geld. Het voiceresponse-systeem is niet heel logisch opgezet, maar je kunt wel iemand aan de lijn krijgen hoor. Check eerst eens je feiten, voordat je allemaal dingen roept die niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bellen met de klantenservice via 1200 is met de meeste abonnementen gratis en een e-mail kost echt geen geld. Het voiceresponse-systeem is niet heel logisch opgezet, maar je kunt wel iemand aan de lijn krijgen hoor. Check eerst eens je feiten, voordat je allemaal dingen roept die niet kloppen.

Nou ga het proberen.Hoop dat mijn rekening (buiten gebruikerskosten) niet gaat stijgen.
Mag ik eens een vraag stellen werkt u voor vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 12:10:
Nou ga het proberen.Hoop dat mijn rekening (buiten gebruikerskosten) niet gaat stijgen.
Mag ik eens een vraag stellen werkt u voor vodafone
Opmerkelijk hoe vaak je deze vraag ziet op het forum als iemand iets positiefs meldt over een partij waar over geklaagd wordt... Om op je vraag terug te komen: Nee, ik werk niet voor Vodafone of een andere Nederlandse telecomprovider. Ik ben wel klant bij Vodafone, maar ik heb gisteren mijn opzegbrief verstuurd naar VF...

Als je belt met 1200, dan moet je eerst optie 1 kiezen, dan optie 2, dan optie 9. Dan wordt je doorverbonden met een medewerker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt Cadezo voor je advies.

Sorry ,maar ik reageerde op het feit,dat je zei :"Check eerst eens je feiten, voordat je allemaal dingen roept die niet kloppen."
Gisteravond heb ik een aantal keren gebeld met nummer 1200 (van menu naar menu) en geen contact gekregen en mailtjes weggedaan.
Zag mijn rekening ( buiten gebruikerskosten )stijgen van 6 euro (zes uur) naar 26 euro (half negen)., is het dan niet logisch,dat je op deze manier contact zoekt met mensen,die misschien hetzelfde overkomt.
Heb zeker 6 mailtjes weggedaan en heb nog niks ontvangen (dinsdag 12.30 uur.Alleen bericht we hebben uw bericht ontvangen).Gelukkig reageer jij wel en geeft me advies,maar vodafone heeft niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou gebeld naar nummer 1200 tot en met optie 2 lukt ,maar dan optie 9.
Nou dat lukt dus niet .Terug naar hoofdmenu.Geen klantenservice.
Wordt dus niet doorverbonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

souljah1h schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 18:33:
[...]

Ja dat geeft mijn telefoon wel aan, maar dat is al 2 jaar oud dus staan iets van 8000 verstuurde sms berichten :) ik weet niet waar ik was begonnen deze maand. Ik bel ze morgen wel even op. Maar dacht als meer mensen dit hebben wanneer ze zijn ingelogd hoef ik niet te bellen.

Krijg net dit emailtje van vodafone:

Hartelijk dank voor uw e-mail. Hierin geeft u aan dat u problemen heeft ondervonden met My Vodafone.

Ik begrijp dat het vervelend is dat uw tegoed niet correct werd weergegeven in mei. My Vodafone is een extra service die Vodafone haar klanten aanbiedt. Ik vind het vervelend dat u over uw tegoed heen bent gegaan. Onze excuses voor het ongemak. Het is niet mogelijk om u alleen de abonnementskosten in rekening te brengen. U bent zelf verantwoordelijk voor het gebruik van uw toestel.
Je kan toch wel verstuurde smsjes tellen? Als het er 8000 in twee jaar zijn zullen dat er 300/350 zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 13:10:
Nou gebeld naar nummer 1200 tot en met optie 2 lukt ,maar dan optie 9.
Nou dat lukt dus niet .Terug naar hoofdmenu.Geen klantenservice.
Wordt dus niet doorverbonden
Vreemd, ik heb het daarnet even geprobeerd en ik kreeg wel iemand aan de lijn. Kan je verder niet helpen, want ik werk dus niet bij VF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vanmiddag naar een vodafonewinkel in uden geweest.Werd door een vriendelijk meisje geholpen.
Via de telefoon van deze vodafonewinkel heb ik contact kunnen leggen.
Een vriendelijk jongeman met limburgs accent heeft het helemaal onderzocht en kwam tot de conclusie dat de problemen ontstaan zijn door de verlenging van het abonnement .Het bedrag wordt met de volgende rekening gecrediteerd.Deze jongeman heeft me overtuigd,dat nu alles weer goed is.
Pagina: 1