De ShR van Beat-IT bevat al tijden niets dan slechte berichten (onder andere van mij). Nu viel mij in het gebruik van de pricewatch ineens op dat ze plotseling een volle groene balk toegekend hadden gekregen. Ik heb even gekeken, maar ik vind de laatste drie reviews ([Verwijderde gebruiker], [Verwijderde gebruiker] en [Verwijderde gebruiker]) volstrekt ongeloofwaardig. Alle drie zijn ze opgesteld in dezelfde staccato stijl, alledrie geplaatst met nieuwe of inactieve accounts, en alledrie even vaag over wat ze nou gekocht hebben en hoe dat ging.
Kort en goed, ik denk dat we hier met een zuiver gevalletje reviewvervalsing te maken hebben. Vergeef me mijn vooringenomenheid, maar vanuit mijn ervaringen met deze lui (zie mijn eigen review) acht ik ze er absoluut toe in staat.
Graag een onderzoekje
Kort en goed, ik denk dat we hier met een zuiver gevalletje reviewvervalsing te maken hebben. Vergeef me mijn vooringenomenheid, maar vanuit mijn ervaringen met deze lui (zie mijn eigen review) acht ik ze er absoluut toe in staat.
Graag een onderzoekje
[ Voor 10% gewijzigd door Xtrafris op 04-06-2009 16:49 ]