Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MS Outlook 2007]Agenda functie Namens weg

Pagina: 1
Acties:

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 14:51
Goedendag,

in outlook van office 2003 was er een functie dat je als secretaresse zijnde een afspraak in een agenda kon zetten met de tag "namens" zodat voor degene voor wie de afspraak is te zien was wie de afspraak had ingevoerd in outlook. nu we over zijn op outlook 2007 kan ik deze optie nergens meer vinden, heeft er iemand enig idee waar ze dit hebben opgezocht ? ik heb al gekeken op de microsoft site.

Met vriendelijke groet, Jeroen

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-11 14:51
*kick*

niemand een idee ?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik kom dit tegen via google:

Set up Meeting on behalf of Someone Else: go to the Calendar folder and click on the link to Open a Shared Calendar. After you access a shared Calendar for the first time, the Calendar is added to the Navigation Pane. The next time you want to view the shared Calendar, you can click it in the Navigation Pane under People’s Calendars by selecting the check box for the other person’s calendar. Select a meeting time on that person’s calendar; right-click and click New Meeting Request—select names of people to invite and click Send).

of wellicht dta je hier iets aan hebt:
http://office.microsoft.c...tlook/HA100750811033.aspx

[ Voor 7% gewijzigd door Rupie op 09-06-2009 11:04 ]

Desktop | Server | Laptop