Ik heb vandaag de sims 3 gekocht en ben al een tijdje aan het spelen maar hij heeft zichzelf al 3 x zomaar afgesloten en ik snap niet waarom, ik kan dus elke keer opnieuw gaan bouwen. Sla tussendoor wel op maar hij sluit zo onverrwachts af dat ik best veel opnieuw moet doen, ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Heb je al geprobeerd je caps-lock uit te zetten?
Wat staat er in je eventviewer?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Martinator schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:03:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Crasht het spel of je hele computer?
Als het tweede het geval is: Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
in ieder geval even je hardware, drivers (+versies) en hardware hier neer zetten. Ook al gezocht of er meer mensen problemen hebben met SIMS3 icm bepaalde hardware of OS?
Edit: Eventviewer: start->run/uitvoeren->eventvwr.msc en dan toepassing/application selecteren
in ieder geval even je hardware, drivers (+versies) en hardware hier neer zetten. Ook al gezocht of er meer mensen problemen hebben met SIMS3 icm bepaalde hardware of OS?
Edit: Eventviewer: start->run/uitvoeren->eventvwr.msc en dan toepassing/application selecteren
[ Voor 14% gewijzigd door asfaloth_arwen op 04-06-2009 14:19 ]
Alleen het spel crasht. Loopt in een keer vast en binnen 3 seconden is ie afgesloten. Krijs geen melding helemaal niks. Heb met instaleren ook helemaal geen problemen gehad of dergelijkeasfaloth_arwen schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:16:
Crasht het spel of je hele computer?
+1Martinator schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:03:
Even ontopic. Misschien wordt je PC te warm. Heb je meerder games geprobeerd? Wat zijn je specs?
offtopic:
Wat een hoop Fish heeft problemen met Sims 3
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
zal niet best zijn als me pc nu al te warm is. heb niet meerdere games geprobeert. en me specs? heb het over de sims 3, niet world of warcraft.Matis schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:23:
[...]
+1
Even ontopic. Misschien wordt je PC te warm. Heb je meerder games geprobeerd? Wat zijn je specs?
offtopic:
Wat is dat nu weer voor vergelijkingVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:28:
zal niet best zijn als me pc nu al te warm is. heb niet meerdere games geprobeert. en me specs? heb het over de sims 3, niet world of warcraft.
WoW
1.5 GHz Processor
512 MB RAM Geheugen
4 GB Harde Schijf
128 MB Videokaart
DirectX 9.0c
Sims 3
XP (Service Pack 2)
* Processor: Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
* Memory: 1.5 GB
* Graphics GeForce: Go 6200 / Radeon mobile 9600
* Graphics Ram: 128 MB
Vista (Service Pack 1)
* Processor Pentium: IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
* Memory: 2.0 GB
* Graphics: GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600
* Graphics: 128 MB
You do the math!
Edit: Je vraagt of we je kunnen helpen, maar dan moet je je wel van een beter kant laten zien. Op deze manier maak je niet veel vrienden;
Ik stel de vraag nogmaals, wat zijn je specs?
[ Voor 14% gewijzigd door Matis op 04-06-2009 14:33 ]
Ja ik wil ook geholpen worden, ben al zwaar chagerijnig, en in plaats dat mensen helpen gaan ze berichten sturen over dat ik de capslock aan had toen ik die topic plaatste. Wist ik toch niet dat het een probleem was.Matis schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:32:
[...]
Wat is dat nu weer voor vergelijkingSims 3 is veel zwaarder dan WoW hoor!
WoW
1.5 GHz Processor
512 MB RAM Geheugen
4 GB Harde Schijf
128 MB Videokaart
DirectX 9.0c
Sims 3
XP (Service Pack 2)
* Processor: Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
* Memory: 1.5 GB
* Graphics GeForce: Go 6200 / Radeon mobile 9600
* Graphics Ram: 128 MB
Vista (Service Pack 1)
* Processor Pentium: IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
* Memory: 2.0 GB
* Graphics: GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600
* Graphics: 128 MB
You do the math!
Edit: Je vraagt of we je kunnen helpen, maar dan moet je je wel van een beter kant laten zien. Op deze manier maak je niet veel vrienden;
Ik stel de vraag nogmaals, wat zijn je specs?
En ik wist niet dat je dat specs noemde, ken alleen specs in WoW. Maar kun je me vertellen waar ik dat kan zien? Al die info over me pc.
Verwijderd
Gewoon niet op die gefrustreerde Nerd's reageren, zij vervelen zich en voelen ze zichzelf zo UBER dat zij alleen nog maar letten op dat soort dingen.
De eventviewer kun je zien door met rechter-muis op "deze computer" te drukken en dan op Manage of in het Nederlands Beheer drukken. Dan moet je bij de tab "application" en "system" kijken of er fout meldingen zijn die betrekking hebben op de SIMS3. Iedere melding heeft ook een unieke code die je in kan vullen in google "event-id 1050" Bijvoorbeeld.
Succes
De eventviewer kun je zien door met rechter-muis op "deze computer" te drukken en dan op Manage of in het Nederlands Beheer drukken. Dan moet je bij de tab "application" en "system" kijken of er fout meldingen zijn die betrekking hebben op de SIMS3. Iedere melding heeft ook een unieke code die je in kan vullen in google "event-id 1050" Bijvoorbeeld.
Succes
Je kunt daarvoor SIW voor gebruiken. Kijk eens of je systeemspecs overeenkomen met de eisen. Daarnaast kun je in SIW ook je temperatuur in de gaten houdenVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:36:
[...]
Ja ik wil ook geholpen worden, ben al zwaar chagerijnig, en in plaats dat mensen helpen gaan ze berichten sturen over dat ik de capslock aan had toen ik die topic plaatste. Wist ik toch niet dat het een probleem was.
En ik wist niet dat je dat specs noemde, ken alleen specs in WoW. Maar kun je me vertellen waar ik dat kan zien? Al die info over me pc.
Doe je best!
Heb je al geprobeerd wat achtergrondprocessen af te sluiten, zodat deze niet kunnen conficteren?
Welkom op GoT. Lees Het algemeen beleid nog eens door, volgens mij heb je dat niet echt gedaan
Je topictitel is namelijk 'nogal' schreeuwerig, en ik zie totaal geen inzet in je topic. Aan de hand van SPV FAQ bijvoorbeeld zou je al heel ver kunnen komen. We zijn geen helpdesk he...
Martinator schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:03:
En lezen jullie deze nog eens door: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics
[ Voor 18% gewijzigd door TheZeroorez op 04-06-2009 14:55 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()