Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[pw/feat] Merge-knopje in pricewatch unsorted

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Ik vind nu regelmatig producten in de pricewatch unsorted met een rare naam en niet al teveel informatie, terwijl die producten vaak ook gewoon in de pricewatch zelf staan.

Nu is het heel irritant om dan allerlei info erbij op te moeten zoeken om ze goed te laten toevoegen. Is een merge knopje bij de pricewatch unsorted artikelen dan niet heel erg handig?

Dan kunnen de admins dan wel kijken waar de merge op dit moment mis gaat (EAN code oid.) En gebruikers kunnen véél makkelijker hun input geven, want nu is het een heel irritant en vooral niet uitnodigend karweitje.

offtopic:
Vergeet ik het freakin weer hé, AAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGHHHHH

[ Voor 6% gewijzigd door Hooglander1 op 04-06-2009 13:32 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Eventueel de mogelijkheid geven aan te geven dat het een duplicaat is van een item wat al in de pricewatch staat met een linkje er naar toe om zo de boel te laten mergen.

offtopic:
TR aanmaken om titel te laten fixxen ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Topicstarter
Dat is exact wat ik bedoelde. Het mooiste zou nog zijn als je zo'n zoekveldje kreeg gelijk aan die je krijgt als je een product aan een topic wil koppelen.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Klinkt als een handige feature. Nu pak ik de SKU van het artikel in PW Unsorted en dat copy-paste ik naar het artikel in de PW. Een knopje zou waarschijnlijk sneller zijn :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Fixed :)

Dit topic is gesloten.