Na jaren gewerkt te hebben in excel 2003 met de nhw2 formule loop ik nu tegen een probleem in excel 2007. De formule geeft op mijn werk de foutmelding #VERW terwijl, mocht ik dezelfde argumenten gebruiken, thuis in excel 2003 de formule wel werkt naar behoren. Andere functies als NHW, IR en IR.Schema werken wel. Het kleine tutorialtje op de excel 2003 site van microsoft wil ook niet werken in 2007. Het merkwaardige is dat als ik het document opsla in excel 2003 formaat en het document heropen dat de formule weer wel werkt. Ik zal proberen ergens anders nog een computer met 2007 te vinden en kijken of hetzelfde daar gebeurt. Helaas ben ik genoodzaakt om in excel 2007 formaat te werken aangezien ik bestanden heb die boven de kolomlimiet zit van excel 2003. Alle analysis add-ins zijn geinstalleerd en gestart evenals de solver en acrobat pdfmaker addins. Zoeken op google en GoT heeft geen resultaten opgeleverd. Zou iemand hier weten wat het probleem is?
edit- =NHW() intikken geeft een foutmelding met onjuiste argumenten terwijl =NHW2() alleen maar #VERW als fout geeft
edit- =NHW() intikken geeft een foutmelding met onjuiste argumenten terwijl =NHW2() alleen maar #VERW als fout geeft
[ Voor 5% gewijzigd door rockmanz op 04-06-2009 12:31 ]