Ik ben bezig met een organigram te maken in Visio 2003 (for Enterprise Architects). Ik maak gebruik van een ODBC koppeling op mijn systeem en haal mijn informatie uit een View die ik gemaakt heb in de database van ons administratiepakket die mij de volledige naam, functie en leidinggevende terug geeft. Nu maakt Visio mijn een heel mooi diagram, herkent mooi de top executive en managers en plaatst de overige werknemers er mooi onder. Allemaal heel tof dat automatisch gaat. Enige wat ik zou graag willen is dat mensen met dezelfde functie onder dezelfde manager in één blok komen te staan, dus ze samen groeperen. Dat zou het veel overzichtelijker voor me in een schema met paar honderd blokjes.
Kans is groot dat dit gewoon niet mogelijk is want ik krijg het nergens gevonden.
Mocht het een oplossing in Visio 2007 zijn, dan is dat verder ook geen probleem.
Kans is groot dat dit gewoon niet mogelijk is want ik krijg het nergens gevonden.
Mocht het een oplossing in Visio 2007 zijn, dan is dat verder ook geen probleem.