Toon posts:

Hoezo volgend jaar e-reader met kleurenscherm ?

Pagina: 1
Acties:

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

het eerste kwartaal van 2011 valt nog onder het laatste financieel kwartaal van 2010, volgens mij houden veel producenten dat aan wanneer ze een product aankondigen.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

midden 2011 is ook niet het 1e kwartaal, dat is simpelweg over 2 jaar.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:00
daniëlpunt schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:30:
het eerste kwartaal van 2011 valt nog onder het laatste financieel kwartaal van 2010, volgens mij houden veel producenten dat aan wanneer ze een product aankondigen.
Dat wordt eigenlijk enkel gebruikt voor hun cijfertjes met betrekking tot winst en omzet.

Sowieso staat het er niet expliciet bij en ik zie ook nergens een hint dat het om een fiscaal jaar gaat. Sowieso lijkt me dat niet echt wenselijk redelijkerwijs te verwachten dat een lezer dat doorheeft.

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
In mijn originele stuk vermeldde ik gewoon 2011 in de kop, maar de eindredactie heeft daar per abuis 'volgend jaar' van gemaakt. Heb de kop aangepast.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
blackTIE schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:13:
In mijn originele stuk vermeldde ik gewoon 2011 in de kop, maar de eindredactie heeft daar per abuis 'volgend jaar' van gemaakt. Heb de kop aangepast.
* Wilbert de Vries loopt een jaartje voor :$ Excuses

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

GENETX schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:56:
[...]

Dat wordt eigenlijk enkel gebruikt voor hun cijfertjes met betrekking tot winst en omzet.

Sowieso staat het er niet expliciet bij en ik zie ook nergens een hint dat het om een fiscaal jaar gaat. Sowieso lijkt me dat niet echt wenselijk redelijkerwijs te verwachten dat een lezer dat doorheeft.
Ik geloof dat met de aankondiging van GH:Metallica het wel zo ging, maar goed, het bleek toch wat anders te zijn :P
Pagina: 1