Ik ben voor het eerst een site op aan het zetten in Magento. Dat is helemaal gelukt, op één detail na. In de site gebruik ik een aantal URL's van een andere website. De webshop word geintegreerd in een andere site, maar heeft wel een eigen URL. Lekker handig. Dat houdt in dat ik een aantal dingen ophaal van de ene website, en in magento weer wil geven. Maar aangezien we een ontwikkelserver hebben en een live server verandert de URL tussen de verschillende ontwikkelomgevingen en de live server nogal vaak. Daarom wil ik deze op 1 plek setten.
Ik heb al een uur zitten zoeken in de documentatie, op het magento forum en op google, maar ik kan er niks over vinden. Iemand enig idee hoe ik ergens een globale var kan setten in Magento en deze ergens anders ook weer uit kan lezen?
Ik heb al een uur zitten zoeken in de documentatie, op het magento forum en op google, maar ik kan er niks over vinden. Iemand enig idee hoe ik ergens een globale var kan setten in Magento en deze ergens anders ook weer uit kan lezen?