Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

powerpoint is traaaaag met een groot PPT file

Pagina: 1
Acties:

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-11 14:22
Voor mn studie moet ik volgende week een presentatie geven. Ding is aardig aan het opschieten: ~60 slides, 9MB groot en véél HPGL figuren.

Probleem: iedere klik duurt een eeuwigheid :( Dit is gewoon niet te doen. Aan mijn systeem ligt het niet want ik heb er naast nog een aantal zware programma's open en die blijven gewoon soepel en snel draaien.

Wie heeft een oplossing? Het probleem heb ik met zowel Powerpoint 2000 als 2007

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 17:32

Gé Brander

MS SQL Server

Minder slides? Hoe lang duurt je presentatie? 60 minuten? Dan zit je al op veel te veel slides!

Powerpoint is geen middel tegen vergeetachtigheid!

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• nielsgeode
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-11 14:22
c70070540 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:03:
Minder slides? Hoe lang duurt je presentatie? 60 minuten? Dan zit je al op veel te veel slides!

Powerpoint is geen middel tegen vergeetachtigheid!
Mn presa duurt inderdaad een dik uur. En voor de volledigheid: het gaat om kristalstructuren, NMR spectra en ChemOffice reactievergelijkingen die kan je niet zomaar weglaten. Het gaat om een presentatie over een jaar lang fulltime onderzoek voor mijn master scheikunde. Gemiddeld aantal woorden per slide: 5 tot 10, dus aan mn vergeetachtigheid zal het niet liggen ;)