Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 01:31

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Flac is goed, FLAC is uitstekend, maar voor compressie is APE nou eenmaal het beste en daar is niks aan te doen. Derhalve heb ik veel van mijn muziek in APE formaat. Dat is soms best jammer want FLAC is meer een Lossless standaard dan APE en derhalve moet je toch vaak omzetten.
Gelukkig is omzetten van lossless naar lossless... lossless :+ ... maar kost wel tijd en moeite en mobiel is dat nou eenmaal lastiger dan thuis met je dikke 8 core i7 op 4,2Ghz ;)

Nu geheugen voor je telefoon steeds goedkoper wordt is het zeer haalbaar om gewoon je lossless files naar je telefoon te copuleren en niet eerst naar MP3 om te zetten (is toch allemaal weer exra werk).

Voor FLAC is er al Coreplayer (niet gratis) en het door mij onlangs ontdekte Oggplay wat in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden een flink aantal formaten af kan spelen.

Wat ik echter het liefst wil is een APE player voor op de S60 (v3) telfoon, maar die kan ik nergens vinden.
Weet iemand een pakket/programma wat dat wel kan?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 01:31

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Topicstarter
Bugger en ik maar denken dat ik het in de juiste groep zette... naja, is blijkbaar toch niet veel interesse in... :)

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.