Met de zoekfunctie weet ik al dat het mogelijk is spullen te kopen via Amazon.co.uk. Nu wil ik daar een product (phillips AMBX starterkit) kopen.
Paar vraagjes:
Bij het verkoop proces moet je door een paar schermpjes heen werken en ik weet niet precies wat ik waar moet invullen:
Full Name:
Address Line 1: (or company name) House name/number and street, P.O. box, company name, c/o
Address Line 2: (optional) Apartment, suite, unit, building, floor, etc.
Town/City:
County:
Postcode:
Country:
Phone Number:
Meeste dingen spreken voor zich maar de dik gedrukte weet ik niet precies. Heeft iemand ooit al eens besteld via Amazon.co.uk ? En zo ja hoe heeft hij/zij de dik gedrukte ingevuld ?
En in hoeverre betaal je meer als je selecteert dat je woont in Nederland ? Bij play.com is hij in de co.uk site 63,99 pounds en in euros iets over de 84. Wat niet klopt aangezien de pound op 1.15 staat.
Hopelijk kan iemand me helpen, ik wil nou wel eens dat geweldige AMBX proberen
Paar vraagjes:
Bij het verkoop proces moet je door een paar schermpjes heen werken en ik weet niet precies wat ik waar moet invullen:
Full Name:
Address Line 1: (or company name) House name/number and street, P.O. box, company name, c/o
Address Line 2: (optional) Apartment, suite, unit, building, floor, etc.
Town/City:
County:
Postcode:
Country:
Phone Number:
Meeste dingen spreken voor zich maar de dik gedrukte weet ik niet precies. Heeft iemand ooit al eens besteld via Amazon.co.uk ? En zo ja hoe heeft hij/zij de dik gedrukte ingevuld ?
En in hoeverre betaal je meer als je selecteert dat je woont in Nederland ? Bij play.com is hij in de co.uk site 63,99 pounds en in euros iets over de 84. Wat niet klopt aangezien de pound op 1.15 staat.
Hopelijk kan iemand me helpen, ik wil nou wel eens dat geweldige AMBX proberen
I don't hate you, I nothing you