Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

e-mail op Nokia 75 met XS4all account

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels ook een Nokia E75 gekocht. Hotmail account werkt prima. Mijn XS4all account staat wel op het scherm van de Nokia E75, echter mail ophalen en versturen middels dit account ho maar. Ik ben zeer benieuwd naar de omwegen die zijn gevonden (zoals genoemd in de test van de Nokia E75), die uiteindelijk dit wel mogelijk heeft gemaakt.
IMAP instelling van de mailboxen bij XS4all, zoals het hoort. Bij de geavanceerde mailboxinstelling op de Nokia E75 zie ik dat de gebruikersnaam 'info' is. Om verbinding te kunnen maken met de mailserver van XS4all moet de gebruikersnaam gelijk zijn aan de naam van de mailbox + bijhorend wachtwoord. Ik kan de gebruikersnaam wel wijzigen maar deze wijziging wordt niet opgeslagen!! Hoe krijg ik dit nou aan de praat

Nog een vervelende bijkomstigheid is dat de lijst met contacten via de SIM kaart is meegekomen naar het nieuwe toestel. Echter alleen de mobiele nummers zijn nu zichtbaar en alle andere gegevens per contactpersoon niet meer :X

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Bedankt voor je informatie! Zou je nu nog kunnen uitleggen met welk doel je dit met ons deelt :)?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik denk dat hij op de verkeerde plek heeft gepost, dus ik move dit topic even richting Internetproviders en Hosting :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb je al een oplossing gevonden?