Nieuw subforum: Webservices bij Softe Goederen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:56
De titel zegt het al, is het niet eens tijd voor een nieuw subforum Webservices oid., waar alle Gmail, Yahoo, Picasa, Flickr, Facebook, Hyves topics in kunnen? Betergezegd, een plek om alle zgn. "webapps" in te kunnen bespreken.

Nu belanden veel van deze topics in I&H terecht, waar ze totaal niet thuis horen tussen de provider X, hosting Y topics.

Ik wilde bijv. een topic starten over Picasaweb, met een vraag, maar had geen idee waar dit echt goed in hoorde.

Overigens klinkt "Softe Goederen" nogal matig imo en past het ook totaal niet bij de rest vd sfeer hier, maar goed.

[ Voor 11% gewijzigd door flipjevandejam op 03-06-2009 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Softe goederen, zachte waren, software.. Lijkt me duidelijk..

Persoonlijk vind ik dat dergelijke webapps gewoon in I&H kunnen blijven. Bij Softe goederen vind ik ze totaal niet passen.

mij 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een los forum lijkt me - juist sinds de opkomst van webservices niet handig, omdat het eerder meer dan minder door elkaar zal gaan lopen. Sowieso ben ik eerlijk gezegd ondertussen geen fan meer van nog meer kleine fora.

En naast Spielerij en Harde waren vind ik zelf SG prima passen als term (alledrie bestaan trouwens "al eeuwen"), wat is er mis mee? :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:45

Exirion

Gadgetfetisjist

F_J_K schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:02:
Sowieso ben ik eerlijk gezegd ondertussen geen fan meer van nog meer kleine fora.
Ik hoop dat je daar binnen de crew niet alleen in staat. Ik zou eerder pleiten voor afslanken dan nog meer uitbreiden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19-09 10:17

Stoffel

Engineering the impossible

Exirion schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 10:09:
[...]

Ik hoop dat je daar binnen de crew niet alleen in staat. Ik zou eerder pleiten voor afslanken dan nog meer uitbreiden.
Helemaal mee eens. Dat overmatige categoriseren heeft er naar mijn idee voor gezorgd dat de draagkracht voor bepaalde onderwerpen hier op GoT een beetje verdwenen is. Fora waar bijna niet gepost wordt worden ook niet veel bekeken. Dan kun je nog beter wat stray topics in een drukbezocht forum van een niet helemaal gelijk onderwerp hebben, daar worden ze in ieder geval gelezen.