Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWTommy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 05-08-2023
Ik heb een WD van 1 TB, nou is er iets met de voeding van dat ding. Ik heb toevallig geen andere voeding liggen, maar ik moet zsm wel toegang hebben tot m'n data. Als ik 'm open schroef, vind ik dan binnen in iets waarmee ik 'm direct op een sata aansluiting in m'n PC kan aansluiten of gaat het direct via USB? Kan ik 'm dan nog steeds aan sluiten?

Ik heb geen flauw idee wat ik binnen in zal aantreffen behalve een HDD. Als ik 'm open schroef vervalt de garantie wel. Niet dat ik 'm ooit zou opsturen, daarvoor is de data veel te belangerijk.

MDL: WD10000E0335-00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zonder exact aan te geven wat het precieze typenummr is kunnen we hier niet zo gek veel mee. Als het je toch niet uitmaakt dat de garantie vervalt, trek het ding gewoon open en probeer het uit. Anders kun je altijd nog op zoek gaan naar foto's/ervaringen van dit ding met hoe het geval er van binnen uit ziet.

Omdat we verwachten dat je zelf eerst de moeite doet om uit te zoeken welke schijf het precies is, wat erin zit en wat je er precies mee kunt gaat dit topic dicht. Mocht je het zelf proberen nog tegen problemen aanlopen kun je een nieuw topic openen, maar geef dan wel precies aan over welk apparaat je het hebt en wat je hebt gedaan en hebt gevonden.

Dit topic is gesloten.