Net een SyncMaster 2443NW opgehaald. Blijkt bij thuiskomen dat er geen DVI aansluiting op zit. Was ik even lekker in de war met een 2443BW. Opzich kan ik me hier wel overheen zetten. Dus mijn oude monitor afgekoppeld, DVI naar VGA verloop erop gezet en de beste VGA kabel die ik kon vinden er aan gekoppeld.
Nu ik ben opgestart zie ik overal kleine twirreltjes. Het is een soort van verschuiven van pixels van links naar rechts op verschillende lijnen. Constant over het hele scherm op verschillende locaties. Ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven maar het komt over als een slechte koppeling.
Dus ik denk misschien iets met de aansluiting. Dit gecontroleerd en alles even wat vaster aangezet.
Met mijn 17 inch TFT als tweede monitor op VGA had ik hier geen last van. En mijn mijn hoofdmonitor 22 inch aangesloten op DVI had ik hier ook geen last van.
De monitor is aangelosten op een 8800GT grafische kaart.
Iemand een idee wat het is? Of zal ik hem terug moeten brengen?
Alvast bedankt voor je hulp en tips.
edit: opgelost, het was toch de kabel ook al was het de best ogende
Nu ik ben opgestart zie ik overal kleine twirreltjes. Het is een soort van verschuiven van pixels van links naar rechts op verschillende lijnen. Constant over het hele scherm op verschillende locaties. Ik weet niet hoe ik het beter kan omschrijven maar het komt over als een slechte koppeling.
Dus ik denk misschien iets met de aansluiting. Dit gecontroleerd en alles even wat vaster aangezet.
Met mijn 17 inch TFT als tweede monitor op VGA had ik hier geen last van. En mijn mijn hoofdmonitor 22 inch aangesloten op DVI had ik hier ook geen last van.
De monitor is aangelosten op een 8800GT grafische kaart.
Iemand een idee wat het is? Of zal ik hem terug moeten brengen?
Alvast bedankt voor je hulp en tips.
edit: opgelost, het was toch de kabel ook al was het de best ogende
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 00:17 ]