Ik weet het, vrij vage topicbeschrijving. Sorry daarvoor.
Asus Rampage Extreme II heeft 2 bios chips,
Ik zit met het volgende probleem:
-Bad flash op bios nummer 2
*De reden om te flashen was omdat mijn ATI HD 4850 niet 'out of the box' (en ook niet met de juiste drivers) wilde werken (256 kleuren modus). Online stond het advies te flashen vanuit Windows Vista (Ga ik dus netjes met de USB doen volgende keer
)
-Bios nummer 1 vervangen met de foutieve, MisFlash 2
Dus nu zijn 1 en 2 levenloos.
Het resultaat is dus dat ik al bijna een maand zit te kijken naar hoe mijn moederbordje op de kast ligt te verouderen aangezien ik niet genoeg geld heb om een nieuw chipje te bestellen (Ik weet het, ze zijn niet duur)
Dus gaarne, iemand uit Hilversum die mijn bios weer tot leven kan flashen?
Ik zou je iig eeuwig dankbaar zijn als je wilt helpen.
Vriendelijke groet,
Jesse
(Tiger-pawz)
(Mods, indien nodig; Wijzig wat wijziging nodig heeft, verplaats m'n topic mocht deze verkeerd staan)
Asus Rampage Extreme II heeft 2 bios chips,
Ik zit met het volgende probleem:
-Bad flash op bios nummer 2
*De reden om te flashen was omdat mijn ATI HD 4850 niet 'out of the box' (en ook niet met de juiste drivers) wilde werken (256 kleuren modus). Online stond het advies te flashen vanuit Windows Vista (Ga ik dus netjes met de USB doen volgende keer
-Bios nummer 1 vervangen met de foutieve, MisFlash 2
Dus nu zijn 1 en 2 levenloos.
Het resultaat is dus dat ik al bijna een maand zit te kijken naar hoe mijn moederbordje op de kast ligt te verouderen aangezien ik niet genoeg geld heb om een nieuw chipje te bestellen (Ik weet het, ze zijn niet duur)
Dus gaarne, iemand uit Hilversum die mijn bios weer tot leven kan flashen?
Ik zou je iig eeuwig dankbaar zijn als je wilt helpen.
Vriendelijke groet,
Jesse
(Tiger-pawz)
(Mods, indien nodig; Wijzig wat wijziging nodig heeft, verplaats m'n topic mocht deze verkeerd staan)
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 17:53 ]