Toon posts:

videokaart voor een optiplex gx620

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb jullie hulp echt hard nodig, ik zoek een goeie gaming video kaart voor deze computer mischien kunnen jullie mij helpen met de beste uit te zoeken.

de computer die ik heb is http://www.systemdeals.co...%20DualCore/DSC00474a.jpg

dus moet het een low profile video kaart wezen.

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-05 11:46
Welkom!

Als jij eerst zoekt en dan gerichte vragen stelt, kunnen wij je wellicht verder helpen. Het is niet de bedoeling dat wij heir op tweakers het werk voor jou gaan doen! :-)

Dus stel je eisen vast, kijk wat je budget is en wat je ermee wilt doen. Maak een selectie en vervolgens een keus. kom je er dan toch niet uit, kan je hier specifiek vragen stellen!

Succes.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt,

Ik zoek een video kaart die in deze computer pas.
De video kaart moet spelletjes kunnen uitzenden zonder problemen spellen zoals tibia, countrystrike, wow

budget is 100 euro weet niet of dat genoeg is maar denk haast wel.

Verwijderd

De vraag is inmiddels al meermaals gesteld in deze rubriek...
Het komt er op neer dat de voeding niet geschikt is voor een snelle videokaart. (voeding is waarschijnlijk tussen de 200 en 300 watt en een vervangende standaardvoeding past niet in de kast)
Daarnaast is het lastig een videokaart te vinden die in de kast past, zelfs als dit een SFF videokaart is.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-05 20:28

Matis

Rubber Rocket

goeie gaming video
en
voeding is waarschijnlijk tussen de 200 en 300 watt
offtopic:
het is goede en niet goeie

Maar een goede videokaart en een voeding van 300 wat gaat echt niet lukken :X Daarnaast zit er (aan de sticker te zien) nog een Pentium D in ook. Mocht je een goede snelle videokaart vinden welke je voeding kan voorzien van genoeg prik. Dan zal je met je processor ook snel tegen een bottleneck aanlopen.

Ik ben bang dat je niet echt een bevredigend antwoord gaat krijgen op je vraag!

pricewatch: Sapphire HD 4770 512MB GDDR5 PCI-E

Deze meest zuinige videokaart die behoorlijk meekan heeft al een tdp van 80 watt (bron)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time