• Bram S
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-11-2025
Ok, ik heb op stemwijzer gekeken, kieskompas, erover zitten lezen op nieuwssites......

Alle partijen lijken op elkaar. Ene standpunt ben ik wel met ze eens, andere niet. Eerlijk gezegd, die voorgeprogrameerde dingen waar de partijen graag over discussieren vind ik niet zo intressant (kernafval, landbouw e.d).

Kan er niet een special komen over de verkiezingen mbt tweakerszaken? Daar kan ik lastig info over vinden online, en ik vind het wel belangrijk hoe de partijen denken over zaken als privacy, filesharing, opensource, kosten internet e.d.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:37

Geckoo

Good news, everyone!

Tweakerszaken?
wat bedoel je daar mee?
dingen zoals het downloaden van auteurs beschermde zaken (pirate bay) of meer een wet wat zorgt dat de pc een maximaal verbruik van 250watt mogen hebben?

[edit] lees nu het 2e gedeelte van je post,
dit is alleen te vinden door alle partij programma's van de verschillende partijen te lezen en daar de punten uit op te schrijven.
ik verwacht alleen niet dat hier een erg grote markt is.

[ Voor 38% gewijzigd door Geckoo op 03-06-2009 16:22 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Verwijderd

Er is volgens mij al een topic over de Europese verkiezingen.

En om antwoord op je vraag te geven. Ik denk dat de afwezigheid van die zaken genoeg zeggen: Het heeft niet de interesse van de EU. En als je het echt wil weten moet je eens een mailtje sturen. Femke en Jan Peter zitten zowaar op Hyves, het platform om een vraag te stellen is er. Ik zie liever eens een Tweaker die zich wat afvraagt en er wat aan doet. Kan je het echt niet vinden? Wil je het echt weten? Wil je echt stemmen? Stem je niet zolang je het antwoord niet hebt? Stel dan je vraag, dan is er al bijna een oplossing.

• matthijsln
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:41
Je zou bijvoorbeeld aan iets als dit artikel op WebWereld kunnen denken...