Toon posts:

Geforce 9600 GSO piept

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen, ik heb het volgende probleem.
Ik had een nVidia GeForce 9600 GSO gekocht, maar mijn voeding was niet goed genoeg (ik had 300W), dus vandaag een 550W gekocht, dus ik dacht, nu doet hij het wel. Maar als ik de videokaart erin doe, begint mijn computer te piepen... Kent iemand dit probleem en/of zou iemand mij er mee willen helpen. Ik wil die kaart namelijk heel graag gebruiken.

Greetz, Quincy 'zodz'

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:20
Als je een 300Watt A-merk voeding (Zalman, Corsair, CoolerMaster) hebt vervangen door een 550Watt B-merk voeding dan lijkt het me alsnog niet zo'n nuttige upgrade 8)7.

Draait de fan van de videokaart wel? Heb je eventuele voedingskabels aangesloten?

Eventuele andere specs van je PC zijn ook wel handig.

Oh, trouwens, welkom op GoT :w

[ Voor 15% gewijzigd door AlexV op 03-06-2009 15:39 ]

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-05 16:33
Hm, wel erg summiere topicstart. Wat is het merk van de kaart, specs van je PC. Wat piept er precies. Wat heb je al gedaan om het te herstellen? Onderdelen uitgeschakend, etc, etc.

Graag meer info, anders valt er niet veel te helpen/.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Verwijderd

Topicstarter
bedankt AlexV, ik had gewoon ff goed moeten zoeken. Er zat een kabel aan me voeding die in dat vierkante dingetje past op me videokaart. Dus nu doet hij het eindeluk.

Greetz.

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:20
7(8)7
Wow,
Dit had ik niet verwacht:
Verwijderd schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:44:
bedankt AlexV, ik had gewoon ff goed moeten zoeken. Er zat een kabel aan me voeding die in dat vierkante dingetje past op me videokaart. Dus nu doet hij het eindeluk.

Greetz.
Mr goed, gelukkig mr dat ie het nu wel doet.

PS. lees de volgende keer de handleiding ofzo ;).

[ Voor 6% gewijzigd door AlexV op 03-06-2009 16:48 ]