Nog niet verkrijgbaar? SAS2 Cheetah 15K.7

Pagina: 1
Acties:

• Darkprince1234
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-08-2021
Afgelopen januari kwam het bericht naar buiten dat er nieuwe SAS2 15K.7. Cheetah schijven naar buiten kwamen en dat deze direct verkrijgbaar zouden zijn. Nu wilde ik er 8 van aanschaffen voor een nette RAID5 op een fijne controller, maar nu kan ik deze nergens vinden.

Nu vraag ik mezelf eigelijk af waarom deze nog niet in de pricewatch zijn opgenomen en ik deze ook niet elders op het internet kan kopen..

Weet iemand hier mee van?

Uit het artikel:
nieuws: Seagate kondigt twee nieuwe Cheetah-schijven aan

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:53
Voor de 15K.7 staat er 2e kwartaal. Dat kan dus nog een maand duren voordat ze uitgeleverd worden en de shops ze opnemen in hun catalogi. Mits alles zoals gepland gaat natuurlijk.

Als een artikel nog niet is opgenomen in de pricewatch ben je altijd vrij om ze zelf toe te voegen: http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addProduct :) Een deel wordt automatisch al toegevoegd (zie pricewatch unsorted), maar bijna alle artikelen moeten sowieso door de molen om nagelopen te worden. Als gebruikers deze handmatig toevoegen en/of verbeteren scheelt dat de Pricewatch Admins een hoop werk ;)

Daarnaast: wat wil je nu al met SAS2 schijven? Ja het is een nieuwe generatie dus zal sneller zijn, maar SAS2 controllers heb ik nog niet in de winkels gezien? (Areca gaat ze vanaf het 3e kwartaal leveren als het goed is.)