Beste Usenet zoek methode

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Er staat heel veel op GoT over de Usenet providers en clients, maar ik vindt weinig over het zoeken op het usenet. Momenteel gebruik ik FTD, GrabIt (met betaalde zoekfunctie) en AltBinz. Alles heeft zijn eigen voor/nadelen:

FTD: gerubriceerde posts met reviews en community maken het zoeken makkelijk, maar het is allesbehalve uitputtend. Posts moeten speciaal aangemeld worden en het is een Nederlands platform. Alles wat aangemeld is kan men makkelijk downen.

GrabIt: hele goeie zoekmachine maar beperkt tot 10.000 hits. Geen optie om enkel collecties te tonen (zoals Binsearch.info). Gebruik het vooral vooral voor muziek.

Altbinz met Binsearch geintegreerd: krachtige client met veel meer opties dan Grabit. De geintegreerde zoekmachines zijn heel fijn en ik gebruik vooral Binsearch. Die heeft alleen een irritant onderscheid tussen populaire binaries en 'de rest' bij het zoeken, en ik vindt niet alles. Vooral goed voor films en software.

Dus, wat ik zoek is een zoekmachine die alle nieuwsgroepen doorzoekt met hoge retentie (minimaal de 120 dagen v. Eweka). Wat is de beste methode/zoekmachine? Communities zoals FTD zijn leuk, maar de beperking van het aanmelden van posts is vervelend. En waarom is de zoekfunctie van Koning Google voor Usenet zo slecht? Hoe doen jullie

A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Newsleecher incombinatie met Supersearch

kost wat, heb je wat.... https://newsleecher.com/?id=buy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
Is dat zoveel beter dan? Vindt je dan echt alles? En kan je net als bij Binsearch de optie om 'alleen collecties' te tonen gebruiken voor grote posts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-06 12:47
Gewoon www.binsearch.info of www.newzleech.com en daar dan de nzb aanmaken en openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Alle mogelijke zoekmachines op een rijtje: http://www.binaries4all.nl/zoekmachines/

En dit zijn alle mogelijke communities waar dus posts/spots aangemeld worden: http://www.binaries4all.nl/communities/

[ Voor 42% gewijzigd door The_Ghost16 op 03-06-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
Binsearch vindt gewoon niet alles, sommige posts vindt ik wel met GrabIt search en niet met binsearch. Newzleech zal ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06 08:01

Mr.Qips

Meneer Kips dus

Bij www.nzbindex.nl kan je ook .nfo-bestanden in je browser (als plaatje) lezen. Dat is bij 'releases' vooral wel handig, want dan weet je welke talen audiostream er bijvoorbeeld aanwezig zijn en wat de resolutie van een film is. Bij software is uitleg over installatie van te voren ook vaak handig (dan weet je of het haalbaar en handig is). Verder moet je dus gewoon de .nzb downloaden en in bijvoorbeeld GrabIt openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 12:37

job

koekeeghan schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:54:
Is dat zoveel beter dan? Vindt je dan echt alles? En kan je net als bij Binsearch de optie om 'alleen collecties' te tonen gebruiken voor grote posts?
Newsleecher laat sinds de nieuwe beta collecties zien. Wel je enkel specifieke posts van een collectie, dan klap je de collectie uit en kan je ook enkele bestanden downloaden.

Probeer anders eens de beta (welke x dagen is te testen). Kan je wel mee zoeken, maar niet selecteren vanuit de supersearch, maar je kan wel zien hoe de supersearch functie werkt.

Of newsleecher voor jou ideaal is moet je dus gewoon even uittesten.
Newsleecher kan niet alles vinden.. Niet alle newsgroepen zijn geindexeerd. Maar het zijn er volgens mij een stuk meer dan die geindexeerd zijn door bijvoorbeeld Binsearch.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 03-06-2009 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-06 20:21
v3.newzbin.com gebruik ik ook wel veel hier kan je ook zoeken op alle files die op usenet staan (raw of cond) of op nfo of nzb. Daarnaast heb je ook gewoon gereported posts. Als je het niet op newzbin kan vinden kan je het nergens! Ze zijn ook de bedenkers van de .nzb(NewZBin) standaard. Als je een invite wil moet je me maar een mailtje sturen.

Edit: Geen invites meer over!

[ Voor 4% gewijzigd door Bazvv op 16-07-2009 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-06 20:28
koekeeghan schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 14:54:
Het komt bij mij wel eens voor dat ik een post niet kan vinden.
Tik ik hetzelfde in in bijv. binsearch.info dat vind die het wel.

Maak ik daar een NZB van dan download Newsleecher dat zonder problemen.
Welke versie ik gebruik maakt niet uit...

Maar verder vind ik het superhandig, supersnel en eenvoudig.
Ik betaal zowiezo al voor het programma. Iets meer voor SS vind ik dan niet erg.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoyden op 03-06-2009 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
Even voor de duidelijkheid, ik ben op zoek naar de beste zoek methode en heb geen uitleg nodig over .NZB en .NFO bestanden. Inmiddels weet ik alles goed te vinden via de diverse zoekmachines die ik genoemd heb, maar ik wil graag 1 manier die alles even goed doet.

Newsleecher heb ik veel goeds over gehoord, maar ik ben tot nu toe elke keer afgehaakt omdat het betaald is. Ik zal het eens proberen en kijken of het beter is dan mijn huidige combi van Grabit en Altbinz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-06 20:21
Via Newzbin kan je alles doorzoeken wat er op Usenet staat, niet alleen op bestandsnaam. Alleen is het wel betaald, 2,40 pond voor 8 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:38
Ik gebruik enkel nog Newzbin.
Vroeger had ik Newsleecher met Supersearch, maar Newzbin kost je maar 1/3de en Sabnzbd erbij als client kost je niks. Resultaat is hetzelfde => supermakkelijk alles te vinden :)

@ Hierboven:
Ik bestel steeds voor een volledig jaar. Bestellen tussen Kerst en Nieuwjaar is 50% korting en kost je maar iets van een 10€/jaar ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Fire69 op 03-06-2009 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-06 14:30
Newsleecher met Supersearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Fire69 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:09:
Ik gebruik enkel nog Newzbin.
Vroeger had ik Newsleecher met Supersearch, maar Newzbin kost je maar 1/3de en Sabnzbd erbij als client kost je niks. Resultaat is hetzelfde => supermakkelijk alles te vinden :)
Same here.

Newzbin werkt fantastisch, zeker in combinatie met SABnzbd+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:24

d0s

sssst

Gewoon de Grabit zoekmachine :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
Zoeken jullie nou allemaal (via die zoekmachines) op bestandsnaam en zoja, hoe kom je daar achter? Er wordt genoeg zut gepost met cryptische bestandsnamen, hoe gaan jullie daarmee om?

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik gebruik Newzbin & Newsbin samen, maar sinds release 5.34 heeft Newsbin ook een eigen searchfunctie (ook betaald) werkt ook wel OK (heb trouwens wel alleen de tien gratis keren gebruik)

Grote voordeel van Newzbin vind ik het grote aantal verschillende zoekmethoden die ze bieden:

- in reports (wat ze zelf indexeren)
- condensed in nieuwsgroepen
- raw in nieuwsgroepen
- op nzb's
- op nfo's

die paar pence per week zijn het zeker meer dan waard.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
We zoeken op de header / meta info die word meegegeven. Ik zoek dus altijd op de naam van iets, nooit de bestandsnaam.

[ Voor 6% gewijzigd door Lukin op 03-06-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 14:58
Newsleecher Supersearch FTW inderdaad _/-\o_

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179986

Supersearch is de beste keuze omdat deze niet op de achtergrond collecties aanmaakt zoals de webzoekmachines maar naar bestanden zoekt in de headers. Die kan je trouwens ook gebruiken in alt.binz als je daar je ID invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:38
De reports van Newzbin zijn echt helemaal super.
Plus dankzij de achterliggende API kan je ook via andere software die reports binnenhalen waardoor je bvb je series gewoon automatisch kan laten downloaden (zonder cryptische RSS-feeds te moeten gebruiken :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-06 00:28
Ik gebruik FTD voornamelijk om inspiratie op te doen. Hierna zoek ik de bestanden op via binsearch. Waar ik ook regelmatig te vinden ben is op united forums, daar staan series handig bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 08:55
Ik zeg supersearch van newsleecher ;-)

Gebruik ik al jaren met veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-06 20:28
MrData schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:50:
Zoeken jullie nou allemaal (via die zoekmachines) op bestandsnaam en zoja, hoe kom je daar achter? Er wordt genoeg zut gepost met cryptische bestandsnamen, hoe gaan jullie daarmee om?
Die haal ik via FTD "binnen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-06 09:23

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Voor muziek is http://www.albumsindex.com ook wel een fijne site. Deze probeert automatisch aan de hand van headers muziek albums in enkele populaire groepen te identificeren. Hierdoor is het mogelijk op artiest of album naam te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 295814

newzleech.com heeft soms de neiging om helemaal geen resultaten te geven (denk server overbelast of down ofzo) en dan gebruik ik wel eens nzbindex.nl

Voor gewone dingen vallen de cryptische namen wel mee volgens mij, en eenmaal een release groep in het geheugen, kun je zo ook wel eens zo gaan zoeken levert mij genoeg pron op :o 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-06 09:39
Ik ben zelf erg blij met nzbmatrix.com en tvnzb.com. Als het daar niet opstaat kijk ik op newzleech.com maardat is echt een keer per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:17

Bergie

Lekker belangrijk...

Occy74 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:59:
Newsleecher Supersearch FTW inderdaad _/-\o_
Hier ook :) Werkt prima voor eigenlijk alles wat ik zoek. Ter inspiratie gebruik ik FTD, ff bestandsnaam selecteren en newsleecher zoeken en de nzb genereren of downloaden naar mijn popcorn die het lekker download (in het geval van films dan).

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 13:04
Ik zou dus nooit zonder FTD met koala werken, lijkt me immens irretant. Maar aan de andere kant heb ik supersearch ook nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
ApexAlpha schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:27:
Ik zou dus nooit zonder FTD met koala werken, lijkt me immens irretant. Maar aan de andere kant heb ik supersearch ook nooit gebruikt.
Poe poe, knip plak -> binsearch, klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:33
Modbreak:niet vragen om een invite, dat is niet de bedoeling op GoT.

[ Voor 71% gewijzigd door bjck op 24-06-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:21

The Zep Man

🏴‍☠️

Punica- schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:07:
[...]

Poe poe, knip plak -> binsearch, klaar :)
"Knip plak -> binsearch" versus "klik"...

"Klik" wins. Flawless victory.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 09:07
The Zep Man schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 20:47:
[...]
"Knip plak -> binsearch" versus "klik"...

"Klik" wins. Flawless victory.
Er is op deze pagina een invite aangeboden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Hetzelfde hier, alleen vindt newzleech meestal wel meer dan binsearch.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stacheldraht
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14-04-2020

Stacheldraht

Frankfurt am Main

Ik gebruik onderstaande methode en voor mij werkt het perfect :)

FTD copy --> paste --> binsearch.info

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamdring
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:26
Ik gebruik al sinds tijden de ingebouwde search-functie van Usenet Explorer. Deze vind ik persoonlijk fijner werken dan Newsleecher Supersearch en Grab-it Search.

Voordelen:

- Retentie van UE search: 310 dagen. Bevat alle alt.binaries.* groepen.

Nadelen:

- Je kunt alleen niet zoeken op collecties, maar zodra je wat geselecteerd hebt kun je de bestanden wel importeren als collectie.
- Usenet Explorer is alleen geschikt voor gevorderden gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 21:00

Matis

Rubber Rocket

Ik gebruik in FTD de Koals FTD Search, het liefste gebruik ik NZBIndex als standaard, maar soms vind Binsearch ze net wat eerder.

Dan download ik de nzb in een map waar Newsleecher staat te pollen en hoppa, downloaden :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOizo2005
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06 15:30
Ik ben sinds een aantal dagen druk gebruik aan het maken van SABnzbd
Nu zie ik daar staan dat je extra opties krijgt als je een newzbin.com geregistreerd gebruiker bent.

Modbreak:Niet vragen om een invite!

[ Voor 41% gewijzigd door bjck op 10-10-2009 15:20 ]

Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05 23:04
MrOizo2005 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:18:
Ik ben sinds een aantal dagen druk gebruik aan het maken van SABnzbd
Nu zie ik daar staan dat je extra opties krijgt als je een newzbin.com geregistreerd gebruiker bent.
ik zit met eenzelfde probleem |:(

[ Voor 29% gewijzigd door bjck op 10-10-2009 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Over het algemeen is het zoeken naar usenet posts functiontioneel beperkt. Zelfs met de nzb-index-sites is het beperkt. Er bestaan gewoon geen indexsites met goede en betrouwbare metainformatie. Zo kan je bijvoorbeeld niet zoeken op posts van films met atrice Uma Thurman geproduceerd na 1992 met Nederlandse ondertitels en een video bitrate van minimaal 5Mbps... Het blijft behelpen met index sites.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 21:00

Matis

Rubber Rocket

Daarvoor gebruik je toch FTD?

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 13:47
Ik gebruik Newzbin i.c.m. SABnzbd. Door die combinatie en slimme searches in Newzbin die weer als RSS feed in SABnzb gebruikt kunnen worden, heb ik helemaal geen omkijken naar het volledige automatische downloaden van bijvoorbeeld USA series. Oftewel, ik ontvang automatisch een email als SABnzbd een nieuwe aflevering van een aflevering van een serie heeft gedownload en die op de juiste plaats heeft klaargezet, zodat ik deze kan bekijken via de PS3. Geen gedoe met bijhouden van releases etc.

Het is overigens wel even uitzoekwerk om het allemaal optimaal in te richten, maar voor mij is dit het summum van gebruiksgemak. De integratie van SABnzbd met Newzbin is heel mooi. Zo kun je voor adhoc zaken, bijvoorbeeld films of apps, het zo instellen dat SABnzbd automatisch je bookmarks van Newzbin downloaden. Zo kan ik dus als ik onderweg ben een bepaalde post bookmarken op Newzbin en als ik thuis ben staan de bestanden uitgepakt klaar in de juiste directory.

Echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
Even een update.

A. Ik heb nog steeds niet de ideale zoekmachine gevonden. De (betaalde) Grabit search is volgens mij toch de meest complete zoekmachine qua resultaat, maar mist een aantal zoek opties. Grabit search is voor mij het beste om MP3's te zoeken. Maar ik gebruik Binsearch om films te downen want die heeft de mogelijkheid alleen 'collections' te tonen. Toch mis ik vaak dingen op Binsearch die grabit wel vindt. Dan gebruik ik toch Grabit. Dit moet beter kunnen.

B. Nu ik een Mac heb ben ik zoek naar een platform onafhankelijke oplossing. Dus het liefste webbased. Zowel Grabit als Newsleecher werken niet onder OSX. Wat nu? Ik ben absoluut bereid te betalen voor een zoekmachine die ALLE nieuwsgroepen zoekt (in tegenstelling tot binsearch die ze niet allemaal pakt), en bij voorkeur ook goed sorteert en enzo.

Mijn ideale zoekmachine heeft de interface van Binsearch binnen Altbinz (die is beter dan Binsearch online) met de diepgang van Grabit search (die zoekt naar mijn weten alle nieuwsgroepen) en is onder Mac te gebruiken (dus bij voorkeur webbased).

Iemand?

Sidetrack: Waarom is de Google usenet search zo slecht trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 12:37

job

Omdat google geen binaries indexeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 08:55
Ik gebruik spotplanet en newsleecher met supersearch ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Heb je al eens contact opgenomen met de ontwikkelaar van AltBinz via het forum?

ik gebruik meestal spotlite, yabsearch of Altbinz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekeeghan
hjs schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 10:59:
Heb je al eens contact opgenomen met de ontwikkelaar van AltBinz via het forum?
Waarvoor zou ik contact opnemen met de ontwikkelaar?

De meeste van de genoemde tools zijn voor Windows, wat is de oplossing op Mac? Nu gebruik ik Unison als download client en dat werkt goed. Maar er zit alleen Binsearch zoekfunctie in. En die is gewoon erg beperkt.

[ Voor 39% gewijzigd door koekeeghan op 20-06-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

mjax schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:14:
Ik gebruik Newzbin i.c.m. SABnzbd. Door die combinatie en slimme searches in Newzbin die weer als RSS feed in SABnzb gebruikt kunnen worden, heb ik helemaal geen omkijken naar het volledige automatische downloaden van bijvoorbeeld USA series. Oftewel, ik ontvang automatisch een email als SABnzbd een nieuwe aflevering van een aflevering van een serie heeft gedownload en die op de juiste plaats heeft klaargezet, zodat ik deze kan bekijken via de PS3. Geen gedoe met bijhouden van releases etc.

Het is overigens wel even uitzoekwerk om het allemaal optimaal in te richten, maar voor mij is dit het summum van gebruiksgemak. De integratie van SABnzbd met Newzbin is heel mooi. Zo kun je voor adhoc zaken, bijvoorbeeld films of apps, het zo instellen dat SABnzbd automatisch je bookmarks van Newzbin downloaden. Zo kan ik dus als ik onderweg ben een bepaalde post bookmarken op Newzbin en als ik thuis ben staan de bestanden uitgepakt klaar in de juiste directory.

Echt top!
Download je dan geen dingen dubbel? De meeste dingen worden tig keer geupload op usenet en komen dan meerdere keren terug in je searches.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-06 21:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

mjax schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:14:

Echt top!
Als het gaat om series downloaden, moet je eens naar sickbeard kijken !
Das echt de ideale tool daarvoor !
10 Min om in te stellen, en daarna is een serie toevoegen een kwestie van 5 muisklikken :)

Couchpotato zou iets zijn om heel gemakkelijk films te vinden, maar daar heb ik geen ervarign mee.

Voor de rest. binsearch en nzb matrix voldoen voor mij prima :)

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 20-06-2011 10:35 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Pagina: 1