Toon posts:

Installatieproblemen

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag, :)

Al enige tijd heb ik last dat mijn computer urenlang ( figuurlijk ) doet over het installeren ( van programma's, maar ook games etc ) terwijl dit enkele secondes of minuten zou moeten duren.

Ik heb al geprobeerd zoveel mogelijk af te sluiten tijdens de installatie, maar dit werkt niet, en nu heb ik geen ideeën meer om iets nieuws te proberen om dit te fixen.

Intel® Core 2 Quad Q9400 (2,66 GHz)
4096 MB DDR2
NVIDIA GeForce 9800 GT
Vista

Iemand die dit bekend voorkomt en/of weet hoe ik dit kan fixe?

alvast bedankt

Verwijderd

Wat voor virusscanner en firewall heb je. Dit kan nog wel eens het probleem zijn

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2025

ride277

Cooled by Noctua

Wat heeft dit met PMG te maken?

Wat je kan doen is kijken met taakbeheer wat er eventueel veel van je resources snoept tijdens de installatie. Misschien ook wel een probleem met installshield. Maar volgens mij is dit primair een softwarematig probleem, en pas als je een oorzaak heb gevonden kan het eventueel een hardwarematig probleem zijn.

| system specs |

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Met zo weinig info kunnen we heel weinig.
Ga eerst eens na of het niet aan de software ligt. Installeer je OS eens opnieuw en kijk of dat lukt. Als het probleem blijft kun je de hardware eens gaan controleren, zie Hangen en Opstartproblemen troubleshooter voor een goede methode om dit te doen.

Dit topic gaat in elk geval dicht omdat we verwachten dat je zelf aan de slag gaat voordat je een topic opent, en ik zie helaas niets daarvan terug in de topicstart.
Mocht je tegen hardware problemen aanlopen dan kun je daarvoor een topic openen in het betreffende subforum, anders kun je beter in Client Software Algemeen of Windows Clients terecht.

Dit topic is gesloten.