Hey Tweakers,
Momenteel ben ik bezig om een mail systeem te bouwen.
Nu maak ik gebruik van TinyMCE om de mailings op te maken.
Deze werkt nu wel in Firefox maar in Internet explorer laat die heel het TinyMCE niet zien.
ik heb de volgende code:
En me textarea is zo:
Ik heb al gekeken of IE bij de geblokkeerde browsers staat maar dit is niet geval.
Ook heb ik al gespeelt met de verschillende modes waar ik hem op textareas zette werkte dit ook niet.
Iemand een idee waar dit aan ligt ?
Alvast bedankt voor uw hulp en tijd.
Momenteel ben ik bezig om een mail systeem te bouwen.
Nu maak ik gebruik van TinyMCE om de mailings op te maken.
Deze werkt nu wel in Firefox maar in Internet explorer laat die heel het TinyMCE niet zien.
ik heb de volgende code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| tinyMCE.init({ mode : "exact", elements : "mailing_content", theme : "advanced", language : "nl", theme_advanced_toolbar_location : "top", theme_advanced_toolbar_align : "left", convert_urls : false, plugins : "safari,spellchecker,pagebreak,style,layer,table,save,advhr,advimage,advlink,emotions,iespell,inlinepopups,insertdatetime,preview,media,searchreplace,print,contextmenu,paste,directionality,fullscreen,noneditable,visualchars,nonbreaking,xhtmlxtras,template,imagemanager,filemanager", theme_advanced_buttons1 : "newdocument,|,bold,italic,underline,strikethrough,|,justifyleft,justifycenter,justifyright,justifyfull,|,styleselect,formatselect,fontselect,fontsizeselect", theme_advanced_buttons2 : "cut,copy,paste,pastetext,pasteword,|,bullist,numlist,|,outdent,indent,blockquote,|,undo,redo,|,link,unlink,anchor,cleanup,help,code,|,insertdate,inserttime,preview,|,forecolor,backcolor", theme_advanced_buttons3 : "tablecontrols,|,hr,removeformat,visualaid,|,sub,sup,|,charmap,emotions,|,print", theme_advanced_buttons4 : "cite,abbr,acronym,|,visualchars", }); |
En me textarea is zo:
code:
1
| <textarea name="mailing_content" id="mailing_content"></textarea> |
Ik heb al gekeken of IE bij de geblokkeerde browsers staat maar dit is niet geval.
code:
1
2
3
4
| tinyMCE.init({ ... browsers : "msie,gecko,opera" }); |
Ook heb ik al gespeelt met de verschillende modes waar ik hem op textareas zette werkte dit ook niet.
Iemand een idee waar dit aan ligt ?
Alvast bedankt voor uw hulp en tijd.