Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• NN0504
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-11 02:18
Ik heb een tijd gezocht, maar ik zie intussen door de bomen het bos niet echt meer. Vandaar dit topic.

Ik zoek een, liefst nieuwe, mp3-speler waarmee ik tevens een concertje of wat op zou kunnen nemen. Dit dan met behulp van een externe mic en in .wav formaat, zodat ik er lossless files van kan maken. Verder ga ik hem ook gebruiken voor mijn afstudeeronderzoek, waarvoor ik veel moet reizen en interviews op moet nemen. Voor deze opnames is de geluidskwaliteit uiteraard van minder belang, maar het zou wel fijn zijn als de playback kwaliteit van opgeslagen muziek redelijk/goed is. Verder hoef ik geen fancy interfaces, video en spelletjes, maar vind ik een opslagcapaciteit van minstens 8 gb (liefst meer) en een redelijke batterijcapaciteit (>4 uur opnemen, 10 uur luisteren) belangrijker. Een beetje handzaam formaat zou ook fijn zijn (past het liefst in een broekzak). Ik vind het niet erg om meer te betalen voor een speler die wél van alle gemakken voorzien is, maar dit is dus niet noodzakelijk.

Concreet zoek ik dus het volgende:
- line-in
- .wav recording optie; voor voicerecording is .wma/.mp3 mij om het even
- redelijke/goede playback kwaliteit opgeslagen muziek
- liefst nieuw verkrijgbaar
- liefst niet al te prijzig (studentenbudget, nieuwe speler rond de 100 euro max.)

Op mijn speurtocht ben ik tegengekomen:
- alles met line-in waar Rockbox op kan (iRiver H100/H300, Cowon iAudio X5), echter deze zijn niet nieuw verkrijgbaar
- Cowon iAudio7, maar deze record alleen in .wma (en dus geen .wav)
- Cowon D2, maar hier moet een aparte kabel voor een line-in port zorgen, over opslagformaat kan ik verder weinig vinden

Help? :?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij kan de Cowon iAudio U2 dit. De D2 neemt alleen op in wma volgens mij. Ik weet overigens niet of de U2 nog ergens te krijgen is. Daarnaast kunnen de spelers van Insignia dit ook, maar die zijn niet echt gemakkelijk ergens te verkrijgen.

• NN0504
RoD schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 12:49:
Volgens mij kan de Cowon iAudio U2 dit. De D2 neemt alleen op in wma volgens mij. Ik weet overigens niet of de U2 nog ergens te krijgen is. Daarnaast kunnen de spelers van Insignia dit ook, maar die zijn niet echt gemakkelijk ergens te verkrijgen.
Bedankt! De U2 lijkt ook niet echt verkrijgbaar meer, Insignia spelers kan ik niet echt vinden, dus ik denk dat ik dan toch maar op zoek moet naar een iAudio X5 of Iriver H3xx..

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-11 13:43
Ik heb voor jou een mooie Iriver H140 met 60GB HD en 27uur batterij tijd met Rockbox erop en ook nog alle accesories erbij. Hij ligt al een jaartje te verstoffen, doe er niks meer mee. Geef maar een gilletje als je intresse hebt. ;)

Weet niet of dit mag...anders sorry :P

Hoi

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nee dat mag eigenlijk niet. Maar aangezien het de topicstarter helpt zal ik het maar laten staan ;) Wel even svp buiten dit topic afhandelen.

• NN0504
roelieboelie schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:34:
Ik heb voor jou een mooie Iriver H140 met 60GB HD en 27uur batterij tijd met Rockbox erop en ook nog alle accesories erbij. Hij ligt al een jaartje te verstoffen, doe er niks meer mee. Geef maar een gilletje als je intresse hebt. ;)

Weet niet of dit mag...anders sorry :P
Heb je even gemaild, fijn dat dit even door de vingers wordt gezien ;)

Verwijderd

Why not choose an mp3 record pen?I think is suitable for you.
Pagina: 1