750 beelden, per dag?

Pagina: 1
Acties:

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Topicstarter
Verder kan de HD 750 beelden hardwarematig transcoderen naar h.264, avi, mpeg, divx, wmv en mpeg4.
Ik ben vandaag, na een lang weekend niks doen, weer naar mijn stage geweest. Na acht uur stage lopen spoedde ik mij huiswaarts om een in de magnetron opgewarmd prakje te verorberen (spaghetti voor de geïnteresseerden) en vervolgens snel naar mijn werk te fietsen.

Toen ik zo'n vier uur gewerkt had konden ik en mijn collega's weer naar huis.Toen ik, eenmaal thuisgekomen en het internet gefixt hebbend even de nieuwsberichten op de frontpage doorlas kwam ik de bovenin deze post gequote zin tegen.

Mijn dag was, toen ik thuis arriveerde, al zo'n veertien uur lang, het kan dus zijn dat ik moe ben. Maar volgens mij is het gebruik van een dergelijke productnaam in een zin als in bovenstaande quote gewoon onduidelijk.

Toen ik de zin las, "Verder kan de HD 750 beelden transcoderen", was het eerste dat door mijn hoofd schoot: "750 beelden wat, per jaar?".

Wellicht zou de zinsconstructie licht aangepast kunnen worden om het artikel te verduidelijken?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Je hebt wel door dat HD 750 gewoon het typenummer is wat er voor al erg vaak wordt genoemd?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-02 22:13

Brons

Fail!

Hooglander1 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:54:
Je hebt wel door dat HD 750 gewoon het typenummer is wat er voor al erg vaak wordt genoemd?
Dat is toch juist zijn punt? De productnaam zorgt er voor dat de zinnen onduidelijk worden.

Ik neem aan dat dit CodeCaster's punt is :X

[ Voor 9% gewijzigd door Brons op 02-06-2009 23:56 ]

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Brons schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:55:
[...]

Dat is toch juist zijn punt? De productnaam zorgt er voor dat de zinnen onduidelijk worden.

Ik neem aan dat dit CodeCaster's punt is :X
Dat wilde ik dus even voor de zekerheid checken

Ik vind het namelijk wel meevallen, als je bij die zin nog steeds niet door hebt dat het de productnaam is, dan wordt het gewoon tijd om te slapen. (Heb ik ook wel eens last van ;) )

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Topicstarter
Hooglander1 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:57:
[...]

Dat wilde ik dus even voor de zekerheid checken

Ik vind het namelijk wel meevallen, als je bij die zin nog steeds niet door hebt dat het de productnaam is, dan wordt het gewoon tijd om te slapen. (Heb ik ook wel eens last van ;) )
Ja natuurlijk is dat mijn punt :P Maar bij het 'scannend lezen' vallen zulke zinnen gewoon op, en zorgen naar mijn mening voor wat onduidelijkheid.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:10
CodeCaster schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 23:59:
[...]

Ja natuurlijk is dat mijn punt :P Maar bij het 'scannend lezen' vallen zulke zinnen gewoon op, en zorgen naar mijn mening voor wat onduidelijkheid.
Minder bier drinken
Meer slapen

helpt echt :+

/dev/null

Pagina: 1