Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Muis & Cache-Geheugen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Mijn vraag:
- Hebben sommige muizen een cache geheugen? Zo ja welke muizen..

Ik hoorde dat de Razor Deathadder er 1 heeft, maar niet echt veel geheugen + ik kon er zelf niks over vinden.

Kan iemannd mij hierover meer informeren..

Bij voorbaat bedankt!

Mvg.
hoochR

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:56

Matis

Rubber Rocket

Waarom zou je dit willen weten? Wat is de toegevoegde waarde?
De enige cache die er afaik in zit is in de usb-controller aan het andere eind van de draad!

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Logitech G9 heeft het, maar waar wil je het voor hebben? Die muizen gebruiken het alleen om profielen op te slaan en meer niet dacht ik.

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 09:00

Sebazzz

3dp

Klopt, de Logitech G9 gebruikt het om instellingen op te slaan. Niets meer en niets minder.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het geheugen voor iets gebruiken... maar ik hoor graag meer info!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat wil je dan met het geheugen gaan doen?
Muizen die al wat geheugen hebben zullen niet bijzonder veel hebben. Wat instellingen vragen niet zo heel veel geheugen, dus het lijkt me niet dat er vele MBs beschikbaar zullen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
1MB is genoeg, maar hoe kan ik bijvoorbeeld op de G9 er iets op zetten + hoeveel geheugen heeft G9 eigenlijk?

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Je denkt toch niet dat dat te benaderen is als een USB-stick, mag ik hopen?

Verwijderd

Topicstarter
Is toch handig als je een .jpg filetje ermee kan meenemen? Graag ontopic, wil meer info erover wentenn, de grootte en hoe je er iets op kan zetten

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:52:
Is toch handig als je een .jpg filetje ermee kan meenemen? Graag ontopic, wil meer info erover wentenn, de grootte en hoe je er iets op kan zetten
Dit kan niet afaik. Dat geheugen zal gebruikt worden door de Logitech SetPoint software om jouw profiles in op te slaan (sensitivity e.d.). Het is niet als een flashdrive waar je even wat mp3'tjes op knalt.

edit: Waarom zou je de muis in 's hemelsnaam voor opslag willen gebruiken, wanneer daar betere oplossingen voor zijn die daar speciaal voor zijn ontwikkeld? Hint: flashdrive. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Janssen op 02-06-2009 21:58 ]

• Martin
Koop gewoon een usb-stickje man, waarom zou je moeilijk doen? Gaat je überhaupt niet lukken lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil er gewoon niets van rond 500KB opzetten, is dat niet mogelijk?

• Martin
Nope, niet mogelijk.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mini mouse van Igear (of iogear) heeft ingebouwd 1GB.

edit, Microsoft heeft er zelfs een:
http://www.microsoft.com/...oductdetails.aspx?pid=098
Oh wacht, deze van MS zit de stick in de reciever.

Anyway, met beetje creatief google kom je een heel eind.

[ Voor 76% gewijzigd door SinergyX op 02-06-2009 22:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:04
Je zal de logitech software zover moeten krijgen om een bestand naar de muis te uploaden. En dat zal jij zelf moeten doen omdat ik niet vermoed dat andere mensen tijd hebben gestoken in zo'n nutteloze feature.

Verwijderd

Topicstarter
@ SinergyX
Daar heb ik wat aan! Weet je ook hoe ik er iets op kan zettenn?

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-11 12:03
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:56:
Ik wil er gewoon niets van rond 500KB opzetten, is dat niet mogelijk?
Voor het opslaan van instellingen is hooguit een kilobyte nodig. Als je daar iets wil opslaan moet je eerst de bestaande drivers reverse-engineeren om erachter te komen hoe het werkt en dan zelf een programma maken die de data daarin kan opslaan.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Het idee bekruipt me dat je het ding wilt meenemen waar geen USB sticks zijn toegestaan, en dat je op deze manier toch nog data wilt overdragen. Correct me if I'm wrong.

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-11 16:24

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

Had hier nog nooit aan gedacht, laat staan achter gezocht maar 3 minuten gebruik maken van google levert me volgende website op:

http://www.iogear.com

zoeken op deze site naar: memory mouse..... resultaten: 3!!! Verschillende groote

http://www.iogear.com/product/GME224M32/ (32MB)
http://www.iogear.com/product/GME224M64/ (64MB)
http://www.iogear.com/product/GME224M128W6/ (128MB)

Is het dit wat je zoekt? of zal mijn neus er ook ongeveer afgebeten worden?!?

PS: SinergyX, nu pas gezien dat je dit ook al aangehaald hebt :) mijn excuses!!!

[ Voor 8% gewijzigd door dj_vibri op 03-06-2009 09:51 . Reden: idem als sinergyX ]

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11 15:00
Naja onmogelijk...
ALS er 512kb geheugen in zit(wat idd ten zeerste te betwijfelen valt) dan moet er een mogelijkehid zijn om het erop en eraf te krijgen...maar aangezien er geen controller op zit die zich aanmeldt als massaopslag zul je alles zelf moeten regelen tot aan driver niveau... ik weet niet wat je erop mee wilt nemen, maar het lijkt me sterk dat het die moeite waard is :P

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 14:32
Exorcist schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:24:
Het idee bekruipt me dat je het ding wilt meenemen waar geen USB sticks zijn toegestaan, en dat je op deze manier toch nog data wilt overdragen. Correct me if I'm wrong.
Lol inderdaad, daar dacht ik ook meteen aan :P
Pagina: 1