Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/bug] Code blijft niet binnen de lijntjes

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:10
Hoi!

Vroeger op de basisschool kreeg je soms zo'n tekenopdracht waarbij je binnen de lijntjes moest blijven. Zo zag alles er mooi zichtbaar uit, en was het ook een stukje laten zien dat je fijne motoriek had.

Volgens mij ontbreekt die motoriek echter nog aan het forum:
exit-popup alleen voor externe links

Of is dit intended to happen?

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Nouja dat komt omdat die hele regel geen spaties bevat; waar moet je dan afbreken?
Als de TS wat netter code had geschreven was er geen probleem geweest ;)
Maar er bestaat ook een speciale code-tag die dit voorkomt en bovendien regelnummering en mooie syntax-highlighting aanbrengt :)

Zoiets dus:
PHP:
1
2
3
<?php
echo "Mooi hè?";
?>

[ Voor 16% gewijzigd door HyperioN op 02-06-2009 21:05 ]

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:25

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zie bijvoorbeeld \[bugje?] Geen automatischa afbreking of [TPL] Tekst valt buiten de marge

Een probleem voor de browser dus en die hoort hier niet af te breken, aangezien er hier niets is om op af te breken.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

die 2 links die je geeft zijn niet echt related DirkW, dat gaat over andere afbreking :)
In de codetag krijg je hiervoor een uitklapknopje bovenaan, zelf afbreken is niet handig, zelfs ongewenst in sommige talen volgens mij.

En aangezien dat uitklapknopje er is, hoeven we niets aan te passen, won't (want to) fix.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.