Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mergen van Word documenten met verschillende nummeringen

Pagina: 1
Acties:

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:10
ik heb een aantal documenten in Word 2007.
Deze wil ik laten inbinden en daarom als 1 file opsturen zodat het niet verkeerd gaat.
de opbouw is als volgt:

1 Word document. met een inhoudsopgave, inhoud en bijlage overzicht (bijlage 1 t/m 5)

de andere documenten zijn op inhoud na identiek. dus ook een kloppende nummering enz.

nu wil ik deze bestanden tot 1 file (pdf denk ik) samenvoegen. zonder dat steeds de nummering fout gaat. of dat de 1ste inhoudsopgave alle overige documenten meeneemt.
hoe kan ik dit het best aanpakken?

met secties is het te doen zonder dat ik de inhoudsopgave bijwerk. maar mijn koppen zijn ook automatisch genummerd in alle documenten. dit betekend dat hji doodleuk doornummert.

iemand die mij uit de brand kan helpen? maakt niet uit of het met word of andere app of tool is.

[ Voor 20% gewijzigd door remcoXP op 02-06-2009 19:58 ]

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Verwijderd

eerst een (doorlopend) sectie-einde toevoegen vooraleer je de andere documenten toevoegt. de koppennummering zul je moeten aanpassen zodat deze onafhankelijk is per sectie.
of anders kan je eens proberen de nummering om te zetten naar text met de opdracht activedocument.ConvertNumbersToText (zie help) alvorens je deze samenvoegt naar 1 bestand.