'Grijze prijzen' in de PriceWatch

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik vraag me al een tijdje af wat die 'grijze prijzen' bij sommige producten in de PriceWatch zijn?

Voorbeeldje is bijvoorbeeld: pricewatch: HTC Touch Diamond2 UK Zwart waar het tevens de laagste prijs is...

- Er wordt niet direct gelinkt naar de winkel en het bijbehorende product
- Het is geen 'PriceWatch Unsorted' prijs voor zover ik weet
- Staat er ook al weken in, dus het is niet iets in de trend van 'wachten op goedkeuring' ofzo denk ik

Maar waarom hij dan wel in de PriceWatch wordt genoemd, ontgaat me volledig?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 14:43

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

die zijn gelocked, dat houd in dat je ze niet zelf kunt updaten.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Volgens mij omdat de shop geen bijkomende kosten opgegeven heeft? Dat meen ik te hebben gelezen in een ander topic.

Edit: ik geloof het wel ja :Y) zie Winkels grijs in PW

[ Voor 26% gewijzigd door RoD op 02-06-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
pff ik heb nog zo gezocht, maar geen soortgelijk topic gevonden |:(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

BGB4rn schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:40:
die zijn gelocked, dat houd in dat je ze niet zelf kunt updaten.
Nee, dat zijn prijzen van shops waarvan de bijkomende kosten niet bij ons bekend zijn. Zodoende kunnen we geen realistisch beeld geven van de daadwerkelijke kosten. Daar werd nogal eens mee gesjoemeld om als goedkoopste te staan in de PW, maar de marges te redden door hoge orderkosten en verzendkosten te rekenen.

Zie onder andere deze .plan: plan: Verbeterde prijsweergave Pricewatch - prijs onder de streep

En een simpele zoektocht naar "grijs" in dit PW forum had je dat antwoord ook al opgeleverd ;)

Edit: pff, ik probeer nog eens een uitgebreid antwoord te geven, om er vervolgens achter te komen dat je weer eens te laat bent :+

[ Voor 21% gewijzigd door Orion84 op 02-06-2009 19:45 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Orion84 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:43:
En een simpele zoektocht naar "grijs" in dit PW forum had je dat antwoord ook al opgeleverd ;)
Aangezien het bij meerdere producten voorkomt, zocht ik niet op enkelvoud, maar op grijze prijzen PriceWatch

En m'n vragen hierover stel ik wel in dat topic, aangezien ik 't een beetje onhandig vind :) Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

ghehe, die fout maakte ik zelf ook, alleen probeerde ik het enkelvoud ook nog maar even omdat ik wist dat er meer topics over waren. Anyway, ik ben benieuwd naar je input :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grijze prijzen wil zeggen dat de RGB pixels die de tekst vormen niet volledig het licht van de backlight van de monitor blokkeren.

Zie Orion, als je laat bent wil dat niet zeggen dat je nog wat kan toevoegen wat niet gezegd is :P
Anyway, ik zal deze dan maar op slot doen voor ik nog meer ware uitleg geef maar waarvoor de vraag vast niet zo bedoeld was ;)
Dan kan verdere discussie mooi in dat andere topic.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 19:54 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.