Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
En is VGA niet een te slechte beeldkwaliteit om uit de xbox te halen op een 26" HD ready monitor?
Wat wensen door de prijswatch gehaald. 26" full hd (kan ik het sowieso gebruiken als PC monitor) en component ingang voor de xbox. Ziet er goed uit, wat reviews bekijken.
pricewatch: Samsung Syncmaster T260
[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 02-06-2009 17:24 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
2/ De VGA kabel geeft bij Xbox360 de beste kwaliteit (op de HMDI na, maar die zit niet op alle toestellen)
Tegenwoordig als je goed zoekt kom je genoeg apparaten voor rond die prijs, 26 inch en een fijn beeld. Imho zou ik scart gewoon gebruiken voor digitale TV. Die HDMI apparaatjes kosten een godsvermogen in verhouding tot de normale kastjes. Je hebt meer aansluitingen bij de TV aanwezig. Ik heb zelf een 23 inch LCDTV staan HDready en lekker groot vind ikMrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:19:
Ik heb (nog) geen digitale ontvanger. Ik bedacht me tijdens het tikken dat ik nieuws en voetbal (en soms wat series op net5) gewoon op de tv kan checken.
En is VGA niet een te slechte beeldkwaliteit om uit de xbox te halen op een 26" HD ready monitor?
Wat wensen door de prijswatch gehaald. 26" full hd (kan ik het sowieso gebruiken als PC monitor) en component ingang voor de xbox. Ziet er goed uit, wat reviews bekijken.
pricewatch: Samsung Syncmaster T260
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Niet voor TV kijken oid maar wel als ik het voor school zou gebruiken zoals photoshop etc. Dan zou ik dit beeldscherm komende jaren nog kunnen gebruiken en later overstappen naar een grotere tvjakob schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:34:
full HD maakt niks uit op 26", zelfs niet op 32"...
Verwijderd