• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-02 15:16

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb thuis nog een oude kleine CRT staan en daar heb ik mijn recent aangekochte xbox360 opgezet, werkt prima maar het wordt tijd dat ik eens iets nieuws haal voor de komende jaren. Ik had al wat onderzoek gedaan en kwam uit op de Samsung LE26A330.

En was bijna overtuigd tot ik van iemand hoorde dat als ik de monitor alleen voor xbox en films (vanaf laptop/xbox) gebruik dat ik dan net zo goed een monitor kon kopen. Die zijn goedkoper en daar kan alsnog digitale tv op. Gaat dit op?

Als dat zo is, mijn xbox360 heeft een component kabel moet ik dan opzoek naar een monitor met component ingang of is de kwaliteits verlies zo klein dat het niet uitmaakt?

En af en toe zou ik het nieuws willen kijken of een voetbalwedstrijd, maar goed dit zou dan natuurlijk nog kunnen op de oude CRT.

[ Voor 9% gewijzigd door MrVegeta op 02-06-2009 17:15 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:25
Wat voor aansluiting heeft je Digitale TV ontvanger dan?

Want meestal hebben monitoren geen SCART ofzo namelijk

En je hebt ook VGA kabels voor de Xbox ( klik ), dan is het al een stuk makkelijker om het ding aan te sluiten

[ Voor 43% gewijzigd door ThinkPad op 02-06-2009 17:16 ]

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik heb (nog) geen digitale ontvanger. Ik bedacht me tijdens het tikken dat ik nieuws en voetbal (en soms wat series op net5) gewoon op de tv kan checken.

En is VGA niet een te slechte beeldkwaliteit om uit de xbox te halen op een 26" HD ready monitor?

Wat wensen door de prijswatch gehaald. 26" full hd (kan ik het sowieso gebruiken als PC monitor) en component ingang voor de xbox. Ziet er goed uit, wat reviews bekijken.

pricewatch: Samsung Syncmaster T260

[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 02-06-2009 17:24 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-02 12:59
full HD maakt niks uit op 26", zelfs niet op 32"...

Verwijderd

1/ FullHD op een 26" is weggegooid geld, tenzij je met je neus vlakbij de TV zit
2/ De VGA kabel geeft bij Xbox360 de beste kwaliteit (op de HMDI na, maar die zit niet op alle toestellen)

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:46

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

MrVegeta schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:19:
Ik heb (nog) geen digitale ontvanger. Ik bedacht me tijdens het tikken dat ik nieuws en voetbal (en soms wat series op net5) gewoon op de tv kan checken.

En is VGA niet een te slechte beeldkwaliteit om uit de xbox te halen op een 26" HD ready monitor?

Wat wensen door de prijswatch gehaald. 26" full hd (kan ik het sowieso gebruiken als PC monitor) en component ingang voor de xbox. Ziet er goed uit, wat reviews bekijken.

pricewatch: Samsung Syncmaster T260
Tegenwoordig als je goed zoekt kom je genoeg apparaten voor rond die prijs, 26 inch en een fijn beeld. Imho zou ik scart gewoon gebruiken voor digitale TV. Die HDMI apparaatjes kosten een godsvermogen in verhouding tot de normale kastjes. Je hebt meer aansluitingen bij de TV aanwezig. Ik heb zelf een 23 inch LCDTV staan HDready en lekker groot vind ik :o Films kijken wil prima. Aansluiten en gaan met die banaan :D Lekker makkelijk

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
jakob schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 17:34:
full HD maakt niks uit op 26", zelfs niet op 32"...
Niet voor TV kijken oid maar wel als ik het voor school zou gebruiken zoals photoshop etc. Dan zou ik dit beeldscherm komende jaren nog kunnen gebruiken en later overstappen naar een grotere tv :).

Verwijderd

@Mr Vegeta: als je de TV ook als computermonitor wil gebruiken dan maakt het inderdaad wel uit, maar dan zit je ook met je neus op het scherm :)
Pagina: 1