ik heb nu sinds een maandje of 4 een nieuw systeem. maar op de meest onverklaarbare momenten start de pc opnieuw op. eerst ging dat nog gepaard met BSOD met meldingen over IRQL_NOT_EQUAL_OR_LESS en Ati2dvag.dll. tevens had ik problemen met me audio. als ik tijdens het game probeer te praten over ventrilo dan spiked de ping op ventrilo naar waardes over de 4000. ik kan de andere nog wel horen. maar aan de andere kant klinkt een hoge piep toon(getypeerd als : doorbell/firealarm/very old printer)
nou dacht ik eerst dat zal wel aan windows xp liggen.
dus ik heb windows 7 RC 7100 geinstalleerd. echter alle problemen lijken terug te komen in een andere vorm.omdat windows 7 nog in beta is ga ik daar maar niet verder op in
ik heb van het weekend maar besloten om windows xp opnieuw te installeren. maar de reboots blijven komen alleen krijg ik nu geen BSOD meer en de daarmee gepaarde minidump files.
ik las al dat er mensen waren met soort gelijke ervaringen maar ik vind het niet gepast om in hun topic te gaan inbreken en zeggen ik heb ook problemen dit zijn mijn specs help mij ook.
ik heb 2 identieke systemen gebouwd, 1 voor mezelf en 1 voor me broer. en zijn systeem 100% stabiel. maar die van mij dus niet.
ik heb memtest al een keer 12 uur laten draaien zonder errors. en ik hoopte dat jullie tips hadden om snel uit te sluiten wat er nou defect is zodat ik contact kan opnemen met de webshop waar dat onderdeel vandaan komt.
Systeem Specs:
CPU : Intel Core I7 920
CPU cooler : Coolermaster N520
Mobo : Asus P6T Deluxe V2
GPU : Sapphire 4870X2
Memory : OCZ Core i7 XTC 6GB DDR3-1600 CL8 XMP triple kit
Soundcard : Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Professional
Headset : Sennheiser PC 156 USB
PSU : Coolermaster real power M1000
Optical drives : 2x Samsung SH-S223F
HDD : Samsung Spinpoint F1 1TB
Netwerk: Linksys WMP54GS
ik wacht geduldig op jullie reacties.
mocht ik dingen vergeten zijn dan hoor ik dat uiteraard ook graag
nou dacht ik eerst dat zal wel aan windows xp liggen.
dus ik heb windows 7 RC 7100 geinstalleerd. echter alle problemen lijken terug te komen in een andere vorm.omdat windows 7 nog in beta is ga ik daar maar niet verder op in
ik heb van het weekend maar besloten om windows xp opnieuw te installeren. maar de reboots blijven komen alleen krijg ik nu geen BSOD meer en de daarmee gepaarde minidump files.
ik las al dat er mensen waren met soort gelijke ervaringen maar ik vind het niet gepast om in hun topic te gaan inbreken en zeggen ik heb ook problemen dit zijn mijn specs help mij ook.
ik heb 2 identieke systemen gebouwd, 1 voor mezelf en 1 voor me broer. en zijn systeem 100% stabiel. maar die van mij dus niet.
ik heb memtest al een keer 12 uur laten draaien zonder errors. en ik hoopte dat jullie tips hadden om snel uit te sluiten wat er nou defect is zodat ik contact kan opnemen met de webshop waar dat onderdeel vandaan komt.
Systeem Specs:
CPU : Intel Core I7 920
CPU cooler : Coolermaster N520
Mobo : Asus P6T Deluxe V2
GPU : Sapphire 4870X2
Memory : OCZ Core i7 XTC 6GB DDR3-1600 CL8 XMP triple kit
Soundcard : Creative X-Fi Titanium Fatal1ty Professional
Headset : Sennheiser PC 156 USB
PSU : Coolermaster real power M1000
Optical drives : 2x Samsung SH-S223F
HDD : Samsung Spinpoint F1 1TB
Netwerk: Linksys WMP54GS