Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Antec P183

Pagina: 1
Acties:

• Da_Vince
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-11 09:56
Vandaag was ik opzoek naar een goede stille kast. Hierbij kwam ik de P183 tegen.
De kleur ervan is Gunmetal black. Deze kast trok mij wel aan, dus ben ik verder gaan zoeken op dit type.
Hierbij kwam ik diverse reviews tegen die deze kast in het grijs hebben.

Heb al gezocht op Google of hij ergens te verkrijgen was maar niks kunnen vinden.
Vorige week dinsdag een mail gestuurd naar Antec of hun me meer informatie konden geven over de kast in het grijs maar hierop heb ik nog geen antwoord op.

Iemand die hier meer van weet? Hieronder de afbeelding van de kast in het zwart en in het grijs. Want de grijze versie is het mooist! ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.azerty.nl/_azerty/data/product/2/1/0/210911/img/1/G.jpg
Afbeeldingslocatie: http://benchmarkreviews.com/images/reviews/cases/Antec_P183/antec_performance_one_p183_homepage.jpg

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Wat is er mis met de good old pricewatch? :)

pricewatch: Antec Performance One P183 Zwart

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:05

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat zou je meer willen weten dan? De kleur maakt uiteraard niets uit voor de kast en reviews heb je schijnbaar voldoende gevonden?

• Lubbers92
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 19:27
hij zoekt de grijze... en die staat ook niet in de pricwatch... ik kan hem iig niet zo vinden

• Da_Vince
Ik zoek inderdaad de grijze ;)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Uhm, gun metal black is grijs ;)
Het is een soort antracietkleur die het midden houd tussen zwart en grijs.

De Antec website heeft het nergens over verschillende kleuren, dus ik verwacht dat het de verwarring is omdat Gun Metal dus een vorm van grijs is, die ook nog eens een beetje verkleurt onder bepaalde lichtinvallen. Soms lijkt het grijzer, anders weer zwarter.

[ Voor 54% gewijzigd door McKaamos op 02-06-2009 23:41 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Da_Vince
Ja dat klopt dat hij een beetje verkleurt, heb dat op verschillende foto's gezien.
Maar lijkt me zeer sterk dat de kleur hier boven ook zo tot stand is gekomen.

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Da_Vince schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 07:10:
Ja dat klopt dat hij een beetje verkleurt, heb dat op verschillende foto's gezien.
Maar lijkt me zeer sterk dat de kleur hier boven ook zo tot stand is gekomen.
Dat is wel het effect van GunMetal kleur. Het is een soort metallic, en daarbij heb je al snel dat effect.
Antec heeft het ook nergens over meerdere kleurvarianten.
Daarbij kan een foto ook gewoon brak gemaakt zijn.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
Er word maar 1 P183 geleverd iig, misschien dat antec zelf nog een variant ergens in de pijplijn heeft zitten... Maar daar heb je op dit moment niks aan natuurlijk.
Pagina: 1