Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
@hooglander1: of dat zo is, is lastig te checken (dat hangt ervan af of de software goed is geschreven natuurlijk
): het is per slot van rekening een hands-on, geen review en ik heb niet het toestel vol kunnen gooien met gegevens om het uit te proberen.
Deze zin was overigens niets meer dan de vraag van een eindredacteur. Als de redacteur na de check van een eindredacteur nog ergens naar moet kijken, staat dat er op deze manier bij. Ik had deze tekst even moeten wissen, maar omdat ik deze hands-on na de uitgebreide check zo snel mogelijk online wilde plaatsen, heb ik deze helaas over het hoofd gezien
Niets aan te doen (behalve weghalen
), maar bedankt voor de snelle melding iig
Deze zin was overigens niets meer dan de vraag van een eindredacteur. Als de redacteur na de check van een eindredacteur nog ergens naar moet kijken, staat dat er op deze manier bij. Ik had deze tekst even moeten wissen, maar omdat ik deze hands-on na de uitgebreide check zo snel mogelijk online wilde plaatsen, heb ik deze helaas over het hoofd gezien
Dat laatste was wel duidelijk hoor, we waren je alleen maar een beetje aan het plagen 
Het eerste was eigenlijk ook wel duidelijk, de vraag is dan natuurlijk wel of je er een uitspraak over wil doen als er slechts overal 1 van aanwezig is. Misschien kan je dan beter geen uitspraak doen over de tijdsduur.
Verder een mooi stukje proza
Het eerste was eigenlijk ook wel duidelijk, de vraag is dan natuurlijk wel of je er een uitspraak over wil doen als er slechts overal 1 van aanwezig is. Misschien kan je dan beter geen uitspraak doen over de tijdsduur.
Verder een mooi stukje proza
[ Voor 5% gewijzigd door Hooglander1 op 02-06-2009 16:13 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
In het stukje over de accu staat dat de BST-33 1000 mAh levert, als ik de accu zelf mag geloven levert deze 'slechts' 950 mAh..
Er zijn meerdere versies van de BST-33; 900, 950 en 1000mAh (en ik dacht ook 1200, maar hou me ten goede). De capaciteit is afgelezen van de accu in het toestel
Pagina: 1