Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Firefox zoekt telkens de server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ondervind een heel vreemd probleem met mijn firefox.

Als ik ga server naar een site dan connect hij er direct naar toe, maar daarna krijg ik telkens de melding linksonderin in het balkje, Server www.......nl connecting. En dan duurt het soms wel een 30 a 40 seconden voor hij de site inlaat.

Ik heb het dan op elke site die ik bezoek. Sluit ik firefox af en ga erop nieuw heen dan laat hij wel weer snel in.

Met chrome - i.e 8.0 en safari ondervind ik deze problemen niet.

het is toch een vrij hinderlijk probleem en kon geen antwoord/oplossing vinden via google dus dan maar hier de gok wagen of jullie het weten.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Leuk, maar lijkt me meer CSA.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Excuses. En bedankt voor het verhuizen.

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als ik ga server naar een site dan connect hij er direct naar toe, maar daarna krijg ik telkens de melding linksonderin in het balkje, Server www.......nl connecting. En dan duurt het soms wel een 30 a 40 seconden voor hij de site inlaat.
Nou, misschien is het de terminologie die je gebruikt. Ik kan hier niet duidelijk uithalen wát nou wel en wat nou niet werkt.

Hij connect wel, maar hij connect niet? :?

Maar goed, probeer het eens met een schoon profiel: start firefox met 'firefox -p' op en maak tijdelijk een nieuw profiel aan. Als die het wel doet, moet je even kijken of het misschien en add-on zou kunnen zijn.

Maareh 'ga server'? inlaat? laat? Je zal wel surfen, inlaadt en laad bedoelen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 07-06-2009 07:59 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Wat is "Als ik ga server naar een site"?
Wat is "Server www.......nl connecting"?

In firefox instellingen kun je alles leegmaken tav firefox, probeer dan nog eens.

Ligt het misschien niet aan de site die je bezoekt?

Wat heb je allemaal in firefox geinstalleerd?

Virusscanner of antispyware misschien.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11 16:50

r0b

Pagina: 1