If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Intentionally left blank
En wellicht wegen er nog andere belangen mee voor TweakersSaffie_time schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:11:
[...]
Ik begrijp dat dit moeiliker is aangezien het niet over een zeer duidelijk specifiek onderwerp gaat.
Thnx voor de snelle antwoorden.
Mijn insteek was om ook eens iets anders te zien dan de special die ik reeds doorgenomen heb op de punten die voor mij interessant zijn. Vandaar ook mijn voorstel om er iets anders van te maken. (En E3 leek me 'hot' genoeg hiervoor)
En ja het is me duidelijk dat er voor Tweakers ook andere belangen zijn
Nogmaals dank voor de snelle en duidelijke antwoorden.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Anyway, http://tweakers.net/specials/e3 bestaat dus wel maar wordt niet gebruikt
Overigens is de Eurofiber-pagina geen special, maar een advertorial. Die content wordt dus niet door de redactie gemaakt en onderhouden. Juist daarom heet dat geen special maar een advertorial
[ Voor 21% gewijzigd door Wilbert de Vries op 02-06-2009 19:33 ]
Verwijderd
Zoals bijvoorbeeld: er staat een tweet als laatste over:
De show is inmiddels een uur afgelopen lopen, je hoort niets meer. Ik denk dan: wat vonden jullie van de show, wat was jullie indruk? Zoiets van: "Einde show. Sony heeft een aardige show neergezet, was wel een lange zit, moe, maar veel nieuwe exclusives en een nieuwe motion-controller gezien. We gaan nu richting < x >".Sony toont beelden van Gran Turismo 5 met WRC en Nascar licentie. Nu in-game beelden van god of war 3!
2 juni 2009 22:01 door tweakerpaul
Verder heads-up voor de best wel snelle stroom van E3-nieuwsberichten, top!
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 23:27 ]