Ik schrijf een eigen cms'je voor de school waar ik werk. Als een gebruiker inlogt, verschijnt er bovenaan het scherm een div met daarin alle mogelijke handelingen voor de huisige pagina. Momenteel ziet die div er zo ongeveer uit:
Op deze manier moet er niet teveel meer bijkomen voordat het een overoverzichtelijke bende wordt. Het probleem is: ik zou graag "een pagina onder deze pagina toevoegen" inkorten, maar ik kom niet veel verder dan "nieuwe pagina hieronder". Ik heb gezocht naar icoontjes voor deze acties, maar kon niets vinden. Kent iemand icoontjes voor deze handelingen of heb je een ander idee?
Ik hoor het graag, want zo is het niks.
code:
1
2
3
4
| [uitloggen] [voorkeuren instellen] [een pagina onder deze pagina toevoegen] [een pagina naast deze pagina invoegen] |
Op deze manier moet er niet teveel meer bijkomen voordat het een overoverzichtelijke bende wordt. Het probleem is: ik zou graag "een pagina onder deze pagina toevoegen" inkorten, maar ik kom niet veel verder dan "nieuwe pagina hieronder". Ik heb gezocht naar icoontjes voor deze acties, maar kon niets vinden. Kent iemand icoontjes voor deze handelingen of heb je een ander idee?
Ik hoor het graag, want zo is het niks.