Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een externe media HD gekocht om films direct op mijn tv af te spelen.
Probleem is dat wanneer ik met dvd schrink mijn dvd's rip, ik dan blijf zitten met meedere vob files die mijn media schijf niet als één film afspeelt maar als losse films. Moet dus om de 45 min weer een nieuw deel aan zetten.
één bestand (iso, mpeg, avi etc.) maken van die losse VOB's werkt niet omdat mijn HD enkel bestanden afspeelt tot 2 GB groot.

Iemand een idee hoe je dit oplost?

HD --> http://www.lacie.com/nl/s...ort_manifest.htm?id=10294

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:47:
Ik heb een externe media HD gekocht om films direct op mijn tv af te spelen.
Probleem is dat wanneer ik met dvd schrink mijn dvd's rip, ik dan blijf zitten met meedere vob files die mijn media schijf niet als één film afspeelt maar als losse films. Moet dus om de 45 min weer een nieuw deel aan zetten.
één bestand (iso, mpeg, avi etc.) maken van die losse VOB's werkt niet omdat mijn HD enkel bestanden afspeelt tot 2 GB groot.

Iemand een idee hoe je dit oplost?

HD --> http://www.lacie.com/nl/s...ort_manifest.htm?id=10294
Er was ooit een programmaatje in de freeware scene waarmee je een DVD kon "decrypten". Helaas mocht dat van Macromedia niet meer bestaan, omdat de beveiliging werd doorbroken. Maar er was de optie om geen file-limiet in te stellen, zodat de hele film van een DVD als een .vob file op je harde schijf terecht kwam.
Om forum policy regels kan ik het niet helderder weergeven dat dit....

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:49
Je kunt toch ook gewoon die externe hardeschijf formatteren als NTFS, dan is de beperking van 2 (4)GB ook weg. Dan kan je gewoon een iso, mpeg, whatever maken.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:44

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Knopsje schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:25:
Je kunt toch ook gewoon die externe hardeschijf formatteren als NTFS, dan is de beperking van 2 (4)GB ook weg. Dan kan je gewoon een iso, mpeg, whatever maken.
Het gaat hier niet over zomaar een externe hardeschijf, maar over een complete media speler. Ik acht de kans niet zo heel groot dat dat apparaat op Windows draait ;)

Dus NTFS lijkt me niet zo'n briljant plan.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:51

Zoefff

❤ 

Liever geen dubbelposts. Ik denk dat je topic @ Meerdere VOB als 1 film op externe media HD daar beter op z'n plek is :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.