Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btrptr
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 20:05
Hi,

Ik heb vorige week een nieuwe monitor gekocht de Samsung 2333SW :) mooi dingetje snel binnen gekregen. Nou heb ik m op full HD draaien en dacht ik eens te kijken hoe een dvdtje deruit ziet. Ging in principe goed tot dat ik bij een donkere scene kwam. De monitor geeft dus op full screen bij donkere scene's nog donkerder beeld (meerdere films geprobeerd). Lijkt op een soort zwart correctie, maar het is dusdanig veel dat je de film zelf amper nog ziet.

Iemand enig idee waar dit aan ligt en wat ik er aan kan doen of is de monitor gewoon niet 100%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:03

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Klinkt als dynamisch contrast. Zoek eens in de handleiding of je dit kunt uitschakelen zou ik zeggen.

Als het al uit staat en het gebeurt nog steeds, is misschien je monitor defect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:13
Ik had daar ook een tijdje 'last' van, maar is op te lossen om de beeldschermmodus ergens anders op te zetten. Als hij op dynamische kleuren staat, dan reageert het beeldscherm.

Spuit 11.

[ Voor 5% gewijzigd door Sendar op 02-06-2009 12:16 ]

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Btrptr
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-05 20:05
Ah thanks ben nu op werk maar zal het vanaaf gelijk proberen. Klinkt wel logisch idd..!

Bedankt!

Edit: Ben nu thuis heb het geprobeerd en werkt prima zo! Heel erg bedankt voor de snelle reactie.

[ Voor 33% gewijzigd door Btrptr op 02-06-2009 17:40 ]