Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

terugkerende fout melding in excel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik een excel document open krijg ik steeds fout in compileermodule. Indien ik op ok druk opent hij en kan ik gewoon werken.

Ik vraag me echter af wat deze foutmelding wil zeggen en hoe ik ze weg kan krijgen.

Kan iemand me helpen??

Verwijderd

Topicstarter
Excuseer het is compileerfout in verborgen module

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 13:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:58:
Excuseer het is compileerfout in verborgen module
• Je geeft niet aan welke foutmelding het is, hoe kunnen wij je dan helpen?
• Heb je al gezocht naar een mogelijke oorzaak van de melding?
• Zoals je het meld lijkt het een custom stukje code in je excel (op werk zeker?), als dat zo is, vrag het die gene die je het geleverd heeft wat de oorzaak kan zijn.
• Got is geen helpdesk voor elke random fout die je tegenkomt :/

[ Voor 6% gewijzigd door Tukk op 02-06-2009 12:01 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
Het is scherm: Microssoft visual basic

en dan

compileerfout in verborgen module: ThisWorkbook

Dit is alles wat er staat. Ik dacht dat forums er waren voor leken zoals den deze?!?

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:05:

Dit is alles wat er staat. Ik dacht dat forums er waren voor leken zoals den deze?!?
Nee daar heb je je systeembeheerder voor. En anders je leverancier die support geeft aan je producten.

• EvdB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-11 17:07
Waarschijnlijk staat er in de module ThisWorkbook een auto_open macro die niet uitgevoerd kan worden. Ga naar de module ThisWorkbook in VBA. Als het workbook is geopend, druk op ALT+F11. Ga naar Microsoft Excel Objects en daaronder staat de module ThisWorkbook. Kijk of daar een subroutine staat die niet uitgevoeerd kan worden. Een screenshot van de foutmelding zou ook handig zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de fout gevonden??
Het zat niet in de mappen XLSTART.
Maar in de invoegtoepassingen, hier stond een vinkje bij "Hulpprogramma's voor de Euro" die heb ik weggehaald en nu is het wel goed.

Ik ben weer helemaal blij.
Pagina: 1