WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / SigenStor 17kW + 36kWh / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / 2x Easee EV / Gardena Smart / Navimow H3000E-VF / Dreame X40 Ultra
Of je moet upgradne of niet ligt er natuurlijk aan of je systeem nog voldoet aan de eisen die je er aan stelt. Wachten kun je altijd nog wel, want na de i5 komt de volgende generatie cpu's er weer aan.
Als je systeem nu niet meer aan je eisen voldoet dan kun je upgrade, anders zou ik wachten. In de toekomst kijken kan niemand (en als iemand het kan, laat het me weten
), dus hier is weinig zinnigs over te zeggen.
Voor een indicatie van wat je oude hardware nog op levert kun je hier eens kijken/posten; Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 2
Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat je deze keuze toch echt zelf moet maken. Verder is [UG] Upgrade Guide topicoverzicht misschien ook nog interessant.
Als je systeem nu niet meer aan je eisen voldoet dan kun je upgrade, anders zou ik wachten. In de toekomst kijken kan niemand (en als iemand het kan, laat het me weten
Voor een indicatie van wat je oude hardware nog op levert kun je hier eens kijken/posten; Het nieuwe 'hoeveel is dit nog waard' topic - deel 2
Dit topic gaat in elk geval op slot, omdat je deze keuze toch echt zelf moet maken. Verder is [UG] Upgrade Guide topicoverzicht misschien ook nog interessant.
[ Voor 6% gewijzigd door TERW_DAN op 02-06-2009 11:49 ]
Dit topic is gesloten.
![]()