Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

System security virus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

sinds vorige week heb ik het virus system security op mijn computer gekregen. Sindsdien blokkeerd dit virus programma's als word en excel. Ik heb het hele internet afgezocht en veel dingen al zelf geprobeerd, maar het lukt me niet om het virus te verwijderen.

Alle forums geven aan dat je de taskmanager moet gebruiken, maar deze kan ik dus niet openen. Daarnaast kan ik ook geen programma's installeren of opstarten. Het enige wat het nog doet is IE.

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit virus en het verwijderen hiervan? Zo super zijn als er iemand het weet of iemand een link heeft naar nieuwe informatie.

alvast bedankt!

Verwijderd

Heb je het al eens in "Veilige modus" geprobeerd? Computer opnieuw opstarten en op F8 drukken net voordat Windows start.

Verwijderd

Volgens mij kwam ik dit virus ook tegen op de laptop van mijn ouders.

(achtergrond werd aangepast met 'Warning: bla bla...')
Het enige wat je kon doen is via IE een aangewezen 'virusscanner' installeren.

Oplossing:
Safe mode opstarten, alles killen in je Taskmanager wat niet bekend voorkomt en vervolgens Ad-Aware + Virusscanner een full system scan laten doen.

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11 14:45
Vertel ook even wat je gedaan hebt :)

De dingen die je kunt proberen nog zijn..
- Meer informatie zoeken over wat voor virus het is. Meestal zit er ook gelijk een howto bij om deze te verwijderen.
- IE werkt wel heb je vertelt. Gebruik dan een Online Virus scanner
- Heb je een andere PC in de buurt zoja gebruik deze en download bootable virus scanner :)
- Veilige modus.. Maarja dat werdt hier boven al vermeld :P
- Hitman Pro in veilige modus draaien

[ Voor 4% gewijzigd door Killertjuh op 02-06-2009 10:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel voor de snelle reacties.

Draai nu hitman pro in de veilige modus. Die doet het iig wel goed. Hopen dat hier wat uitkomt.

jullie horen het nog