This message was sent on 100% recyclable electrons.
Als je goed kijkt dan zie je dat die shop het ook verkeerd op hun site heeft staanBasieP schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 08:39:
Dit product bevat een foutieve prijs (3.03) voor een 5D kit.
pricewatch: Canon EOS 5D Mark II + EF 24-105 1:4L IS USM Kit
Wist je overigens ook dat als je in het prijzenoverzicht klikt op de update datum dat je daar foute prijzen kan melden?
mm nee dat laaste wist ik niet.
tnx ga ik zeker gebruiken
Verder maakt het voor t.net toch niet uit als zij het verkeerd op hun site hebben staan?
tnx ga ik zeker gebruiken
Verder maakt het voor t.net toch niet uit als zij het verkeerd op hun site hebben staan?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
True, maar dat geeft wel aan dat de winkel het waarschijnlijk fout heeft (althans ik neem aan dat ze hem niet voor die prijs verkopen), met als gevolg dat mochten de pricewatch admins de prijs aanpassen dat deze bij de volgende (automatische) update weer terug staatBasieP schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 08:50:
Inmiddels staat het op hun site wel weer goed, dus ik heb de prijs uit de PW verwijderd, waarschijnlijk zal de prijs die bij de volgende import terugkomt wel weer correct zijn.
Volgende keer graag via het meldpunt inderdaad
Volgende keer graag via het meldpunt inderdaad
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr