Ben redelijk bekend met het programmeren binnen visual studio, maar niet met Eclipse en Java. Nu heb ik Red5 server (voor flash communicatie) gedownload en draaiende. Ook heb ik java tutorials met succes gevolgd. Maar er zijn ook een aantal java samples meegeleverd met Red5, die ik graag binnen Eclipse wil openen als "project" of workspace. Met andere woorden, alle bestanden en klassen die horen bij een project hierarchisch openen binnen Eclipse
Nu begrijp ik waarschijnlijk Eclipse' workspace principe nog niet goed. Maar hoe moet ik dit nu doen? Moet ik soms een nieuwe workspace maken en daarin alle bestanden van een sample importeren of iets dergelijks? Of is er ook een soort van "vbproj" / XML bestand waarin alle referenties staan wat ik moet openen?
Nu begrijp ik waarschijnlijk Eclipse' workspace principe nog niet goed. Maar hoe moet ik dit nu doen? Moet ik soms een nieuwe workspace maken en daarin alle bestanden van een sample importeren of iets dergelijks? Of is er ook een soort van "vbproj" / XML bestand waarin alle referenties staan wat ik moet openen?