[JAVA] Eclipse -> Project / Workspace openen?

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben redelijk bekend met het programmeren binnen visual studio, maar niet met Eclipse en Java. Nu heb ik Red5 server (voor flash communicatie) gedownload en draaiende. Ook heb ik java tutorials met succes gevolgd. Maar er zijn ook een aantal java samples meegeleverd met Red5, die ik graag binnen Eclipse wil openen als "project" of workspace. Met andere woorden, alle bestanden en klassen die horen bij een project hierarchisch openen binnen Eclipse

Nu begrijp ik waarschijnlijk Eclipse' workspace principe nog niet goed. Maar hoe moet ik dit nu doen? Moet ik soms een nieuwe workspace maken en daarin alle bestanden van een sample importeren of iets dergelijks? Of is er ook een soort van "vbproj" / XML bestand waarin alle referenties staan wat ik moet openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Light
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Mr_Light

Zo-i-Zo de gekste.

workspaces kan je gebruiken zo als je wilt onder een workspace kan je projecten plaatsen zo als je wilt.
je kan dus of een workspace gebruiken voor alles of opdelen onder werk/prive of java/php/phyton/c of java app/java ee wat je wilt.

Die samples zouden een compleet workspace kunnen zijn kan ik niet zo bepalen, maakt niet heel veel uit - projecten eronder kan je altijd importeren:

om een bestaand project aan je workspace toe te voegen -> File -> import
onder 'general' kies 'existing projects into workspace'
-> volg wizzard.

[ Voor 36% gewijzigd door Mr_Light op 02-06-2009 01:52 . Reden: ff wat proberen te verduidelijken ]

IceManX schreef: sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
We verwachten in PRG wat meer inzet, zo mis ik wat je zelf allemaal bedacht hebt om het op te lossen. Verder valt er met wat zoekwerk genoeg over eclipse workspaces te vinden ( [google=eclipse workspace tutorial] )

Deze gaat dus op slot

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Dit topic is gesloten.